Gå til innhold

Lar datters kjæreste sove i sofaen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er vi veldig på dette med respekt. 
Datteren min som nettop har fylt 20 år synes det er helt idiotisk at meg og mannen min mener at kjæresten hennes må sove nede i stuen på sofaen.

Og synes det er ensomt og sove alene når han er nede i stuen. Så hun har sneket seg nede i sofaen med han. Han er en grei gutt men det er veldig ukomfortabel for meg og mannen min at de sover i samme seng.. Uansett at vi vet at hun sover hos han noen helger siden han er 23 og bor alene.. Noe som er også ukomfortabel med da har vi heller ikke kontroll på hva hun gjør siden hun  er ikke så åpen med oss. Og hun mener at vi ødelegger med å skape et bånd med han siden vi er så strenge.. 

Hadde dere latt deres barn dele seng med kjæresten?

Anonymkode: 602aa...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt hadde hun fått lov til det! Datteren din er VOKSEN!! Det på tide du snart innser det du også!!

Anonymkode: 86cdf...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er veldig på dette med respekt? Jenta ble myndig for to år siden,hvor er respekten fir henne og kjæreste hennes oppi dette? 

Anonymkode: f2177...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du bare er et søvnløst troll, HI.

Hvis ikke bør du og mannen skaffe dere profesjonell hjelp til å takle at datteren deres er en voksen kvinne og at det dermed er naturlig at hun har et sexliv. Hun er IKKE deres lille datter lenger, og det å ikke akseptere at hun nå er voksen, det kan komme til å ødelegge forholdet deres for resten av livet.

Hvis du ikke troller håper jeg at datteren din flytter såpass langt unna dere raskt slik at hun kommer bort de unormale tankene og følelsene dere har om det at hun nå er en voksen kvinne som har en kjæreste og dermed også et sexliv. Takler dere det ikke - skaff dere profesjonell hjelp slik at dere ikke mister henne, for det er det dere risikerer. Du og mennen "er ikke veldig på det med respekt" - det er motsatt, dere har ingen respekt for deres datter og det faktum at hun nå er en voksen kvinne med et kjærlighetsliv.

Anonymkode: 4c734...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er vi veldig på dette med respekt. 
Datteren min som nettop har fylt 20 år synes det er helt idiotisk at meg og mannen min mener at kjæresten hennes må sove nede i stuen på sofaen.

Og synes det er ensomt og sove alene når han er nede i stuen. Så hun har sneket seg nede i sofaen med han. Han er en grei gutt men det er veldig ukomfortabel for meg og mannen min at de sover i samme seng.. Uansett at vi vet at hun sover hos han noen helger siden han er 23 og bor alene.. Noe som er også ukomfortabel med da har vi heller ikke kontroll på hva hun gjør siden hun  er ikke så åpen med oss. Og hun mener at vi ødelegger med å skape et bånd med han siden vi er så strenge.. 

Hadde dere latt deres barn dele seng med kjæresten?

Anonymkode: 602aa...0e2

Si meg, tuller du? Eller er dere fullstendig idioter som tørker dere i ræva med bibelen? At han gidder! Velger å tro at dette er tull, iom at det var en tråd som omhandlet det samme for noen uker siden. Men er det ikke tull, bør dere faen meg ta dere sammen. 

Anonymkode: 4fe4e...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er voksen, selvfølgelig kan hun velge selv hvor hun vil sove og hva hun vil gjøre med kjæresten. Du skriver om henne som om hun er 14 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Si meg, tuller du? Eller er dere fullstendig idioter som tørker dere i ræva med bibelen? At han gidder! Velger å tro at dette er tull, iom at det var en tråd som omhandlet det samme for noen uker siden. Men er det ikke tull, bør dere faen meg ta dere sammen. 

Anonymkode: 4fe4e...974

Hvis du mener de er religiøse, vil de neppe bruke bibelen som dopapir... Du får ikke poenget ditt mer gjennom om du snakker som en full sjømann. 

Til HI

Jeg er litt usikker på din tolkning av respekt. Hver gang dere er på overntting hos andre, antar jeg at du og mannen din sover i hver deres seng av respekt for verten? Datteren din er voksen. Hun kan ha og har all den sexen hun vil med kjæresten. Hvorfor er det respektløst om de deler seng? Blir du og mannen din fortsatt behandlet som et umyndige barn av deres foreldre? Det du mest sannsynlig oppnår er at hun evt. flytter inn til ham for å slippe unna deres pketistiske leveregler. 

Anonymkode: 77a06...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I deres hus kan dere selvsagt bestemme hvor dere vil ha folk. Men da må dere også ta høyde for at de ikke kommer til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, datteren deres vil ikke bli boende en time lenger enn hun må, og du må regne med at hun trekker seg unna og ikke forteller så mye når dere bestemmer over henne som om hun skulle vært 14 år...

Hun er voksen, kjæresten hennes er voksen, hvorfor i alle dager føler du at du må bestemme sånn over henne?

Det har ingenting med respekt og gjøre når dere nekter kjærester på 20 og 23 år å sove sammen. Det er ingenting annet enn makt dere ønsker å ha over dem.

Har selv barn på samme alder og de har sovet med kjæresten i flere år. 20-åringen har faktisk flyttet sammen med kjæresten som er 1 år eldre da begge studerer i nabobyen.

Anonymkode: b5c97...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok 20 åringen selv som skriver, ho har et barn på ca 2 år, bor hjemme og foreldrene er nok så lei at de vil ho skal flytte ut.....

Anonymkode: c5fe8...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, sug lut skrev:

I deres hus kan dere selvsagt bestemme hvor dere vil ha folk. Men da må dere også ta høyde for at de ikke kommer til dere.

Dette. Man kan være rigid på regler (selv om jeg overhode ikke forstår hvorfor en voksen kvinne på 20 skal skilles fra sin jevngamle kjæreste mens de sover), men da må man regne med at datteren vil foretrekke å ikke være hos dere. Vil tippe at forholdet deres til datteren også vil kjølne når dere prøver å hindre henne i å sove med kjæresten og ha et sexliv. Min mor var litt sånn under oppveksten, det førte til at jeg flyttet for meg selv da jeg var 18, selv om jeg hadde mulighet til å fortsette å bo hos foreldrene mine. For å vente med sex til noen gadd å gifte seg med meg orket jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er vi veldig på dette med respekt. 

Anonymkode: 602aa...0e2

Ok. Hvem og hva er det som ikke respekteres hvis din voksne datter deler seng med sin voksne kjæreste?

Anonymkode: f007d...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ok. Hvem og hva er det som ikke respekteres hvis din voksne datter deler seng med sin voksne kjæreste?

Anonymkode: f007d...6aa

Hvis de er veldig religiøse, så av respekt for Gud muligens. Men HI skriver ikke at de er religiøse, og da blir det vanskelig å skjønne det med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er vi veldig på dette med respekt. 
Datteren min som nettop har fylt 20 år synes det er helt idiotisk at meg og mannen min mener at kjæresten hennes må sove nede i stuen på sofaen.

Og synes det er ensomt og sove alene når han er nede i stuen. Så hun har sneket seg nede i sofaen med han. Han er en grei gutt men det er veldig ukomfortabel for meg og mannen min at de sover i samme seng.. Uansett at vi vet at hun sover hos han noen helger siden han er 23 og bor alene.. Noe som er også ukomfortabel med da har vi heller ikke kontroll på hva hun gjør siden hun  er ikke så åpen med oss. Og hun mener at vi ødelegger med å skape et bånd med han siden vi er så strenge.. 

Hadde dere latt deres barn dele seng med kjæresten?

Anonymkode: 602aa...0e2

Hva i all verden....Hun er voksen. Hva er egentlig problemet her? Hun sover jo hos han??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har du skrevet om før hi. Ærlig talt, la den voksne datteren din ha kjæresten sin på rommet sitt 🙄

Anonymkode: babd7...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...