Gå til innhold

iPhone 11 Pro eller iPhone 12?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken ville dere valgt?

Jeg skal etter 4 år endelig kjøpe meg ny mobil igjen. Nåværende er helt kaputt.

Forstod at 11 Pro har bedre kamera enn 12. Mens 12 er jo helt ny og er raskere og visstnok bedre skjerm. 12 Pro blir for dyr og er derfor uaktuell.

Anonymkode: 390ca...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har du i allefall en sammenligning på spesifikasjonene: https://www.apple.com/no/iphone/compare/?device1=iphone11pro&device2=iphone12 

Jeg ville gått for iPhone 12 da den har nyeste chip-set og prosessor og derfor vil vare lenger og få oppdateringer lenger.

Jeg skal selv oppdatere fra iPhone X til iPhone 12 mini. Vil gjerne ha en liten mobil.

Anonymkode: fe30e...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Hvilken ville dere valgt?

Jeg skal etter 4 år endelig kjøpe meg ny mobil igjen. Nåværende er helt kaputt.

Forstod at 11 Pro har bedre kamera enn 12. Mens 12 er jo helt ny og er raskere og visstnok bedre skjerm. 12 Pro blir for dyr og er derfor uaktuell.

Anonymkode: 390ca...df1

ingen.. dårlige tlf

Anonymkode: 11d26...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte og ha ny, og valgte 12. Valge og den da jeg har mine telefoner gjerne i 4-5 år, og da er det greit med nyeste modell.

Anonymkode: b58ea...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mine i noen år. Nåværende telefon har jeg hatt i 4 år. Jeg bestilte iPhone 12, men lurer på hvor lang leveringstid det er på den 🤔

 

Hi

Anonymkode: 390ca...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også mine i noen år. Nåværende telefon har jeg hatt i 4 år. Jeg bestilte iPhone 12, men lurer på hvor lang leveringstid det er på den 🤔

 

Hi

Anonymkode: 390ca...df1

Jeg fikk melding fra Telia i går kveld, om at min nå var på vei til meg. Så er spent på når den kommer.

Anonymkode: b58ea...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ha de nyeste da.? Betale sååå mye for en tlf.Hvorfor kjøper du ikke 8 eller 9 ?

Anonymkode: 4a815...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Anonym bruker said:

Må du ha de nyeste da.? Betale sååå mye for en tlf.Hvorfor kjøper du ikke 8 eller 9 ?

Anonymkode: 4a815...28b

så enig i denne

Anonymkode: 11d26...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt nyeste modell av telefon siden jeg var 17 år (er nå 36), så dette unner jeg meg nå.

Hi

Anonymkode: 390ca...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

så enig i denne

Anonymkode: 11d26...40f

Fordi de modellene er udatert og om enn skal ha ny telefon er det greit å ikke kjøpe enn som allerede er udatert

Anonymkode: 6b5b0...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må du ha de nyeste da.? Betale sååå mye for en tlf.Hvorfor kjøper du ikke 8 eller 9 ?

Anonymkode: 4a815...28b

Den må man da bytte ut igjen relativt raskt, da det vil være apper man ikke får lastet ned lenger. Da er det smartere å kjøpe iPhone 12, ha den i 4-5 år. Enn å kjøpe 8, og ha den i maks 2 år.

Anonymkode: b58ea...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den må man da bytte ut igjen relativt raskt, da det vil være apper man ikke får lastet ned lenger. Da er det smartere å kjøpe iPhone 12, ha den i 4-5 år. Enn å kjøpe 8, og ha den i maks 2 år.

Anonymkode: b58ea...42e

Og enda verre enn det, så slippes det ikke oppdateringer av iOS (operativsystemet) til de eldste telefonene. 

Anonymkode: fe30e...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper de nyeste når jeg først bytter ut, så jeg ville gått for 12👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble iPhone 12 😊 Så nå må jeg bare vente på å få den leverte, er visst venteliste på den.

Hi

Anonymkode: 390ca...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ble iPhone 12 😊 Så nå må jeg bare vente på å få den leverte, er visst venteliste på den.

Hi

Anonymkode: 390ca...df1

Gratulerer med godt valg  :)

Anonymkode: fe30e...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...