Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Hvordan er dere,blir dere skeptisk til å kjøpe en vare brukt når en selger har veldig lav pris? Har nå i det siste sett på egobæresele å en selger den for 100 kr når alle andre tar høyere pris. Har også sett på Stokke newborn sete å en selger den til 200 kr når andre tar 400-500 kr. Spurte begge selgerene om det var feil eller mangel med varen men det var det ikke. Styrer dere unna de som selger en vare veldig billig pga dere blir skeptisk? Eller tenker dere heller at det er en god deal? Anonymkode: de929...c19
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Tenker god deal og sjekker før jeg kjøper. Bor i by og kjøper stort sett fra de som bor slik at jeg kan hente selv og dermed sjekke tilstand. Anonymkode: 24761...f56
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tenker god deal og sjekker før jeg kjøper. Bor i by og kjøper stort sett fra de som bor slik at jeg kan hente selv og dermed sjekke tilstand. Anonymkode: 24761...f56 Ja det er nok lurt. Merker at jeg ofte heller går for en som varen litt dyrere for føler meg litt mer trygg på at varen er bra da. Tullete tankegang egentlig,for noen setter nok bare en veldig lav pris for å bli fort kvitt den. Anonymkode: de929...c19
Pobie Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Hvis de sier det ikke er noe galt med den tenker jeg det er en god deal og slår til. Er jo enkelt å sjekke varen før man tar den med seg. Vi solgte masse for skampris før vi flyttet sist. Ikke noe galt med tingene, vi ville bare bli kvitt dem kjapt.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg setter ofte lav pris på varer jeg selger fordi jeg vil ha det unna kjapt. Da blir det solgt fort og drukner ikke i alle de andre annonsene til samme pris. Anonymkode: ac4e3...5fb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg setter ofte lav pris på varer jeg selger fordi jeg vil ha det unna kjapt. Da blir det solgt fort og drukner ikke i alle de andre annonsene til samme pris. Anonymkode: ac4e3...5fb Er nok lurt det ja Bare så overrasket at en som har Stokke newborn sete til 200 kr,forsatt ikke har fått solgt den. Flere av de til 500 kr var jo solgt. Anonymkode: de929...c19
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Det er godt å få ting ut av huset kjapt, for de har ofte ikke "et sted å bo" når de ikke er i bruk og bare venter på kjøper. Anonymkode: 3f1b0...63a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 I tillegg vil jeg jo peke på at jeg faktisk FÅR solgt, og kjapt, mens andre ligger ute veldig lenge. Anonymkode: 3f1b0...63a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Er nok lurt det ja Bare så overrasket at en som har Stokke newborn sete til 200 kr,forsatt ikke har fått solgt den. Flere av de til 500 kr var jo solgt. Anonymkode: de929...c19 Kan ha med beliggenhet å gjøre, eller er de på samme sted? Med mindre selger har mange gode vurderinger kjøper jeg heller dyrere innen henteavstand, enn billigere som må sendes. Når jeg legger ut noe til lav pris så er det som regel fordi jeg vil bli kvitt det fort. Er det fordi det er noe galt med gjenstanden så skriver jeg det i annonsen. Anonymkode: 6f8ea...38f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2020 #10 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg pleier ofte sette lav pris dersom jeg ønsker å bli kvitt noe fort. Med lav pris mener jeg ca halvparten av det alle andre tar. Ting tar plass, og den plassen trenger jeg til andre ting Anonymkode: 5ee3e...0b6
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2020 #11 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg legger meg alltid godt under andre i samme område med tilsvarende vare. Når jeg skal selge så vil jeg selge og bli kvitt. Solgte min ergobaby som var brukt tre ganger for 150,- hadde med spedbarnsinnlegg og lå i eske. Anonymkode: 557bc...7b1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2020 #12 Skrevet 22. oktober 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er dere,blir dere skeptisk til å kjøpe en vare brukt når en selger har veldig lav pris? Har nå i det siste sett på egobæresele å en selger den for 100 kr når alle andre tar høyere pris. Har også sett på Stokke newborn sete å en selger den til 200 kr når andre tar 400-500 kr. Spurte begge selgerene om det var feil eller mangel med varen men det var det ikke. Styrer dere unna de som selger en vare veldig billig pga dere blir skeptisk? Eller tenker dere heller at det er en god deal? Anonymkode: de929...c19 Tenker at det er vanskelig å selge noe brukt i det hele tatt. Legger man seg på halve prisen av nypris, får man ingen svar fordi folk synes det er alt for dyrt, begynner å prute, forlanger at man kjører varen til dem og diverse. Setter man prisen til gi-bort-pris, er folk skeptiske også. Har begynt å kjøre helt brukbare og nesten ikke slitte klær til Fretex bare for å bli kvitt det, folk er jo rare. Anonymkode: 5be4f...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå