Gå til innhold

Blir ikke våt lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på sex, elsker å ha sex med mannen min da vi har ett variert sexliv, men jeg blir jo fanden ikke våt lengre og det tar en evighet før jeg kommer. Det gjorde det ikke før. Og siden jeg ikke blir våt, så kan det bli vondt og da blir jeg iallefall ikke våt. Mannen er redd jeg ikke er tent på han lengre, men det er jeg.

Hva som har skjedd? Er jo bare i starten av 30 årene 😔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville dratt til legen og fått sjekket hormoner. Kan jo ha oppstått en ubalanse i noe. 

Anonymkode: d7e99...55e

Skrevet

Glidemiddel? Det hjelper altså!

Anonymkode: d63fb...082

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Glidemiddel? Det hjelper altså!

Anonymkode: d63fb...082

Joda, det er greit at det hjelper på. Men har aldri hatt problemer med noe av dette før 

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville dratt til legen og fått sjekket hormoner. Kan jo ha oppstått en ubalanse i noe. 

Anonymkode: d7e99...55e

Så hormonforstyrrelser kan gjøre så man får det sånn? Får man ikke andre symptomer da?

Skrevet

Nå blør jeg etter sex 😳 begynner bli bekymret, men vet ikke om dette er noe å dra til lege for?

Skrevet

Jeg slet med tørrhet da jeg gikk på p-pille. Jeg skal også til legen nå fordi jeg plutselig har begynt å blø etter sex igjen. Jeg er konisert og har opplevd det tidligere (slimhinnene ble litt svakere i følge legen min, hadde også bakteriell vaginose ved et par tilfeller), men ikke opplevd det med nåværende partner (han passer perfekt til meg, bunner aldri, jeg har nå hormonspiral). Litt bekymret, men satser på at det ikke er noe skummelt. 

Anonymkode: e7aa9...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...