Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Skal du/barna ta den? Anonymkode: 6b912...520
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Det er kun prioriterte grupper som får vaksinen i første omgang. Blant annet risikogrupper og helsepersonell. Barn er ikke prioritert. Så om ikke du eller barna tilhører risikogruppe, så må du belage deg på å vente en god stund før du får tilbudet. Når det er sagt, så kommer jeg til å ta vaksinen fordi jeg er helsepersonell. Jeg er noe skeptisk, men gjør det for å skåne pasientene. Barna mine kommer nok ikke til å ta den. Anonymkode: 2ba73...92f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Tar den alle sammen så fort den er tilgjengelig for oss. Det burde i grunn vært påbudt for alle som kan ta den. I alle fall påbudt dersom man skal reise ut av Norge
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg kommer til å ta vaksinen når det kommer tilbud om en ferdig testet og godkjent vaksine. Anonymkode: 410ff...fb4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Vet ikke enda, er litt skeptisk Anonymkode: 041b7...180
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg skal ta den. Jobber innen helse og jeg ønsker ikke å bli smittet selv eller å smitte noen som ikke tåler det. Denne vaksinen har et helt annet forløp i forhold til godkjenning og testing enn skandalevaksinen mot svineinfluensa. Mine barn blir derfor også å ta den. Men ved vaksine er det som det er med alt annet, man har ingen garantier. Akkurat som man ikke har garantier for at om man blir smittet (uten vaksine) så får man et lett forløp og blir frisk etter kort tid. Så enkelt, men så vanskelig. Anonymkode: 11a9f...b90
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 At den kommer allerede i november tror jeg ikke før jeg ser det, er ganske mange kriterier den må gjennom for å bli godkjent. Men jeg vil ta den når den blir tilgjengelig for med, men regner med det kan ta litt tid. Det skal produseres enorme mengder vaksiner, det skal organiseres en massevaksinasjon, og de begynner selvfølgelig med de i risikogruppen og førstelinjen. Friske barn, som mine er, kommer helt bakerst i køen. Anonymkode: 090e4...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå