Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Dere som kjøpte Stokke new born set,angret dere på det kjøpet? Det ser jo veldig greit ut men blir fort veldig dyrt når en må kjøpe tripp trapp stol til,itellegg til småbarnsinnlegg.Tenkte å kjøpe brukt mrn forsatt blir det ganske dyrt. Så var det verdt pengene? Eller hadde droppet den med nestemann? Anonymkode: 3d008...d6e
Optatium Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har hatt til begge mine og er veldig glad for det. Det å kunne ha baby ved bordet til måltidene har vært viktig for meg, og det har vært positivt for storesøster. Jeg er alene med begge mine og syns det har vært veldig god hjelp i å kunne ha baby i setet når jeg lager mat feks. Tripp trapp stolen brukes daglig for storesøster, hun er 6. Det finnes av og til brukt da, da er det jo litt billigere ☺️
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, Darwinia skrev: Tenker du på den lille stolen som settes oppå tripp-trapp stolen? Den er et MUST. Kjøp den gjerne brukt på Finn til langt under halve prisen. Ja Men bare det lille setet selger for 500 kr brukt,stolen går for ca 700 kr brukt å småbarninnlegget går for ca 200 kr brukt. Så billig blir uansett ikke,men vurderer å likevel å kjøpe den om det ikke er ett kjøp mange angret på. Ofte kjøper vi foreldre masse utstyr som blir brukt lite eller nesten ikke i det hele tatt. Derfor jeg var litt nygjerrig på om det er ett kjøp de angrer på eller om den er verdt å kjøpe Anonymkode: 3d008...d6e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, Optatium skrev: Jeg har hatt til begge mine og er veldig glad for det. Det å kunne ha baby ved bordet til måltidene har vært viktig for meg, og det har vært positivt for storesøster. Jeg er alene med begge mine og syns det har vært veldig god hjelp i å kunne ha baby i setet når jeg lager mat feks. Tripp trapp stolen brukes daglig for storesøster, hun er 6. Det finnes av og til brukt da, da er det jo litt billigere ☺️ Kommer eventuelt til å kjøpe det brukt ja Anonymkode: 3d008...d6e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja Men bare det lille setet selger for 500 kr brukt,stolen går for ca 700 kr brukt å småbarninnlegget går for ca 200 kr brukt. Så billig blir uansett ikke,men vurderer å likevel å kjøpe den om det ikke er ett kjøp mange angret på. Ofte kjøper vi foreldre masse utstyr som blir brukt lite eller nesten ikke i det hele tatt. Derfor jeg var litt nygjerrig på om det er ett kjøp de angrer på eller om den er verdt å kjøpe Anonymkode: 3d008...d6e Det er jo billig! Anonymkode: 6f86c...6bb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo billig! Anonymkode: 6f86c...6bb 1400 kr billig BRUKT? Ikke akkurat.. Men vurderer sterkt å kjøpe det likevel ettersom det virker som folk her syns det er verdt pengene. Anonymkode: 3d008...d6e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 1400 kr billig BRUKT? Ikke akkurat.. Men vurderer sterkt å kjøpe det likevel ettersom det virker som folk her syns det er verdt pengene. Anonymkode: 3d008...d6e Hvis du ikke har råd til kvalitetsmerker så finner du sikkert noe brukt, billig ræl på finn Anonymkode: 6f86c...6bb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ikke har råd til kvalitetsmerker så finner du sikkert noe brukt, billig ræl på finn Anonymkode: 6f86c...6bb Å herregud! Hadde jeg ikke hatt råd til det så hadde jeg ikke spurt her om det er verdt pengene! Jeg har råd til det men syns det er mye å betale 1400 kr for noe som er brukt. Men siden så mange var då posetive til den å ikke angrer på kjøpet,så ender jeg nok på å kjøpe den jeg også. Anonymkode: 3d008...d6e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å herregud! Hadde jeg ikke hatt råd til det så hadde jeg ikke spurt her om det er verdt pengene! Jeg har råd til det men syns det er mye å betale 1400 kr for noe som er brukt. Men siden så mange var då posetive til den å ikke angrer på kjøpet,så ender jeg nok på å kjøpe den jeg også. Anonymkode: 3d008...d6e Huff. Trist når folk setter barn til verden uten å ha råd til å forsørge dem på en ordentlig måte. Anonymkode: 6f86c...6bb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #10 Skrevet 21. oktober 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff. Trist når folk setter barn til verden uten å ha råd til å forsørge dem på en ordentlig måte. Anonymkode: 6f86c...6bb Ville mye heller hatt en kjærlig mor med litt mindre å rutte med, enn en spydig megge med god råd Anonymkode: 1a288...8ac
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff. Trist når folk setter barn til verden uten å ha råd til å forsørge dem på en ordentlig måte. Anonymkode: 6f86c...6bb Så hvis man ikke har en fullt utstyrt tripp-trapp stol så har man ikke råd til barn? Jeg håper du har en smart partner. Intelligens er arvelig og det er tydeligvis ikke så mye og hente hos deg. Anonymkode: 617c8...30a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #12 Skrevet 21. oktober 2020 17 minutter siden, Darwinia skrev: For en ufyselig og nedlatende holdning!!! 1400 kr kan være mye penger for enkelte, spesielt i den situasjonen vi er i nå med mange arbeidsledige og dårlige forhold for selvstendig næringsdrivende. Hvis 1400 kr er mye så er man så fattig at man ikke burde ha barn. Omsorgssvikt å føde barn inn i fattigdom. Anonymkode: 6f86c...6bb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #13 Skrevet 21. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Huff. Trist når folk setter barn til verden uten å ha råd til å forsørge dem på en ordentlig måte. Anonymkode: 6f86c...6bb Som sagt så har vi overhodet ikke dårlig råd! Vi har begge to bra lønn. Anonymkode: 3d008...d6e
sug lut Skrevet 21. oktober 2020 #14 Skrevet 21. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Huff. Trist når folk setter barn til verden uten å ha råd til å forsørge dem på en ordentlig måte. Anonymkode: 6f86c...6bb Har du røyka? Alle oppegående kjøper brukt, det er økonomisk og miljømessig smart.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #15 Skrevet 21. oktober 2020 21 minutter siden, sug lut skrev: Har du røyka? Alle oppegående kjøper brukt, det er økonomisk og miljømessig smart. Hælledussan da. Er ikke så smart du? Poenget er ikke at hun kjøper brukt, men at hun ikke har råd til å forsørge barna sine. Anonymkode: 6f86c...6bb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #16 Skrevet 21. oktober 2020 Veldig verdt pengene! Angrer bare på at vi ikke kjøpte den før! (Baby var vel ca 1,5 mnd). Anonymkode: adde6...0ce
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #17 Skrevet 21. oktober 2020 Den er et MUST Anonymkode: 69c90...881
topaz Skrevet 21. oktober 2020 #18 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg synes det var verdt det og angret på at vi ikke hadde kjøpt til førstemann! Kjøpte brukt og solgte for ca samme pris jeg kjøpte for. Så da gikk jeg i null!
Mostly Harmless Skrevet 21. oktober 2020 #19 Skrevet 21. oktober 2020 Vi hadde stor glede av spedbarnsetet, og selve tripptrappen er fin å ha godt ut i barneskolen. Var kjekt å kunne ha baby ved bordet med oss. Vet at noen setter vippestol på bordet i stedet for. Har du plass til det, kan det være en løsning, i alle fall med førstemann. Jeg ville ikke tatt sjansen på spedbarn i stol oppå bordet om jeg hadde småbarn i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #20 Skrevet 21. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hælledussan da. Er ikke så smart du? Poenget er ikke at hun kjøper brukt, men at hun ikke har råd til å forsørge barna sine. Anonymkode: 6f86c...6bb Hælledussan til deg i stedet! Poenget er at hun ikke vil kjøpe noe hun ikke har bruk for, derfor spør hun om hva andre syns. Uansett hvor mye en tjener, er det jo ikke fornuftig å bruke 1400, hvis det er fullstendig bortkastet. Anonymkode: 6442a...e56
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #21 Skrevet 21. oktober 2020 3 timer siden, Darwinia skrev: Ut i sola med deg nå. Ingen tror på at du er fullt så dum som du prøver å gi inntrykk av. Trodde troll sprakk i sola jeg Anonymkode: cb7a8...489
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #22 Skrevet 21. oktober 2020 1 time siden, topaz skrev: Jeg synes det var verdt det og angret på at vi ikke hadde kjøpt til førstemann! Kjøpte brukt og solgte for ca samme pris jeg kjøpte for. Så da gikk jeg i null! Høres bra ut Blir nok til å kjøpe den jeg også Anonymkode: 3d008...d6e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #23 Skrevet 21. oktober 2020 Syntes absolutt det var verdt pengene. I bruk ved hvert måltid og vi slapp vippestolen. Anonymkode: 8634f...916
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #24 Skrevet 21. oktober 2020 Verd hver krone, tripp trapp stolen bruker 10 åringen fremdeles 👍🏼 Ingen problem å få solgt det til nesten samme pris igjen hvis du tar fint vare på det 🤗 Anonymkode: 2833c...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå