Gå til innhold

Greit eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn går i klassen til flere barn som er utagere og forstyrrer mye i timen og mobber og er slem i frimuttet,nå har mitt barn bursdag og vil be alle uten om disse 5, og de er 9 gutter i klassen med min, så da ber han bare 3, er dette greit eller ei? de går i 3 klasse, det er 15 jenter i klassen, så kanskje vi ber 3 av de også

Anonymkode: fe481...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit.

Anonymkode: da49c...773

Skrevet

Du bestemmer selvsagt selv hvem du ønsker å invitere, men så lenge ikke hele gruppen (alle i klassen eller eventuelt samme kjønn) blir invitert så kan du ikke gi ut invitasjoner på skolen. Dette uavhengig av årsak til hvorfor de ikke blir invitert.

Skrevet

Jeg tror du gjør moe veldig dumt for din gutt ved å velge å dele opp klassen på den måten. Selv om det er mest lettvint denne dagen vil det være med på å sementere forståelsen hos alle barna om at noen er "snille" og noen "slemme". Det vil gkøre det vanskeligere å løse problemet på sikt.

Anonymkode: 08c03...428

Skrevet

Bruk punktum. Jeg skjønte ingen ting.

Anonymkode: 06cbe...791

Skrevet

Takk for svar

Da ber jeg dem han vil :) og jeg sender de selvagt hjem

Skrevet
9 hours ago, Anonym bruker said:

Bruk punktum. Jeg skjønte ingen ting.

Anonymkode: 06cbe...791

du har vondt i villjen , alle andre skjønte det

Skrevet

Inviter hvem du vil. Vi inviterte hele trinnet bortsett fra 2 drittunger som var jævlig med ungen min.

Anonymkode: 5d23f...046

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barn går i klassen til flere barn som er utagere og forstyrrer mye i timen og mobber og er slem i frimuttet,nå har mitt barn bursdag og vil be alle uten om disse 5, og de er 9 gutter i klassen med min, så da ber han bare 3, er dette greit eller ei? de går i 3 klasse, det er 15 jenter i klassen, så kanskje vi ber 3 av de også

Det er helt greit. 

Anonymkode: b5a85...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...