Gå til innhold

Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller snart 35 år og vennene maser om en fest, for det første er jeg ikke intressert i og feire ,fordi er ingen vits for meg og feire uten at det er rundt tall, 2 Jeg vil heller ha en rolig samling med kun foreldre og barnet på bursdagen ,bare gå ut og spise.  fester jeg blir det 20 kanskje, så da blir vi over det som er lov for hjemmefester, så er ikke aktuelt både pga corona og plass.

Fester dere hver gang dere har bursdag? Jeg har sagt Nei nå,men da fikk jeg tilbake av 2 venninner at jeg var en dårlig venn

Anonymkode: 73379...a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feire dagen som du vil, du, og vurder om du ikke trenger noen nye venner. Det høres ut som røkla fra PH. Pris deg lykkelig for at du muligens er hakket mer voksen enn vennene dine. Og nei, det er ikke sånn at det bare plutselig "blir" flere mennesker av å feste, voksne mennesker driver ikke sånn. Men i smittetider som dette er "festing" det siste man skal gjøre uansett.

Anonymkode: de38e...2fd

Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Feire dagen som du vil, du, og vurder om du ikke trenger noen nye venner. Det høres ut som røkla fra PH. Pris deg lykkelig for at du muligens er hakket mer voksen enn vennene dine. Og nei, det er ikke sånn at det bare plutselig "blir" flere mennesker av å feste, voksne mennesker driver ikke sånn. Men i smittetider som dette er "festing" det siste man skal gjøre uansett.

Ja det kommer jeg til, ja de er ganske umoden begge 2, men de er barndomsvenninner, så vanskelig og bare kutte de ut.

Tror du mistforsto litt, det jeg mente var at det er lov til 20 stk på hjemmefester og vi blir 21 stk og dermed for mange

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det kommer jeg til, ja de er ganske umoden begge 2, men de er barndomsvenninner, så vanskelig og bare kutte de ut.

Tror du mistforsto litt, det jeg mente var at det er lov til 20 stk på hjemmefester og vi blir 21 stk og dermed for mange

Det styrer du selv. Du inviterer ikke flere enn tjue. Det skjer ikke av seg selv.

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Det styrer du selv. Du inviterer ikke flere enn tjue. Det skjer ikke av seg selv.

Skal ikke ha noe i hele tatt, så order seg det :)

Skrevet

Feirer ikke stort hvert år, men det hender jeg inviterer de nærmeste venninnene på middag/ost/vin etc. Har også invitert på kaffe hvis jeg har hatt bursdag på en søndag. 
Med mindre du har et stort hus med stor stue/spisestue så blir det tett med 20 pers, ville uansett ikke ha invitert så mange akkurat nå under korona. (jeg hadde holdt meg til max 10 inkl meg)

Uansett så er det du som bestemmer hvordan du vil feire bursdagen din! 🎉

Skrevet

Slutt å omgås idioter så løser det seg fint. Det er din bursdag, ikke deres.

Anonymkode: 87a03...638

Skrevet

Jeg feirer aldri bursdager utover kaffe og kaker med mine barn. En sjelden gang er mine foreldre på besøk, men sjeldent. Det er ikke pga at de ikke vil komme eller jeg vil ha de her, men vi har 12 bursdager i den mnd jeg har bursdag så vi har valgt å feire ungene også gir vi de voksne gaver når vi er i en barnebursdag. Vi hadde jo ikke gjort noe annet den mnd om alle skulle hatt selskap. Det passer meg fint, jeg liker best å kose meg med mine hjemme. 

Hadde mine venner mast om at jeg måtte feiret med en fest hadde de fått høre det klart å tydligat jeg feirer min bursdag akkurat som jeg vilog det skal være slik jeg ønsker, ikke hva de ønsker nårdet er min dag. Jeg er heller ikke den som må ha en fest for å ha en fest, drikke for å drikke. Føler mange nå må ha en unnskyldning for å drikke, og det må være merr enn meg som syns dette er gøy noen ganger i året, men ikke noe mer. Jeg kan også være på fest og bare drikke brus. Heldigvis så syns ikke mine venner det er rart, jeg har det like gøy på fest om jeg drikker eller er edru. Det har også min straks myndige datter skjønt, hun er oppgitt over vennene som må drikke for å drikke. Da det gikk en faen i henne og hun bestemte seg for å ikke drikke om hun ikke ville drikke så har hun fått positive tilbakemeldinger fra de hun ikke trodde hun ville få det ifra. De kule gutta som ofte er festens midtpunkt er de som har backet henne opp når andre har klaget over at hun drikker brus. Som hun sier så har hun det like gøy edru som full, ingen merker hva hun drikker om de ikke ser hva hun drikker så hun er ingen festbrems om hun er edru heller. 

Anonymkode: 1bfc3...594

Skrevet

Takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...