Gå til innhold

Ang. å gi beskjed.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du holder på med noe og mannen sender mld og spør ca. når du er ferdig. Du svarer regner med ett par timer til. 
Hvis du da ser at du må bli lenger enn de to timene, sender du da mld og gir beskjed hjemme? Eller gjør du deg bare ferdig uten å gi beskjed? 

Anonymkode: 61893...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvorfor han lurer på når jeg er ferdig, om han bare vil ha selskap eller om det er travelt hjemme eller han venter med middag f.eks. Og hvor mye mer enn to timer det tar. Også kommer det an på hvor jeg er. Om jeg skal gå hjem alene i mørket foretrekker jeg at han vet nøyaktig når jeg starter, så han kan etterlyse meg hvis jeg ikke dukker opp. 😛

Anonymkode: caf78...532

Skrevet

Jeg har en tendens til å glemme tiden, så antakelig hadde jeg ikke gitt beskjed før jeg fikk en telefon med «hvor er du??!»

Anonymkode: 4eac7...1c1

Skrevet

Jeg ville i utgangspunktet sagt fra, men det er jo en del som spiller inn. Hvis vi ikke skal noe og jeg ser jeg blir fem minutter forsinket, så tenker jeg det ikke spiller så stor rolle. En halvtime synes jeg man skal si fra om. Og man sier fra uansett om det er mat eller andre planer involvert.

Jeg tenker at det å gi beskjed har med å respektere den andre å gjøre.

Anonymkode: 3aa81...b14

Skrevet

Jeg sier fra. 

Anonymkode: 07409...389

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du holder på med noe og mannen sender mld og spør ca. når du er ferdig. Du svarer regner med ett par timer til. 
Hvis du da ser at du må bli lenger enn de to timene, sender du da mld og gir beskjed hjemme? Eller gjør du deg bare ferdig uten å gi beskjed? 

Anonymkode: 61893...205

Når mannen ringer og spør slik er det som regel for å vite når han skal lage middag. Så hadde selvfølgelig ringt så fort jeg viste at det tok lengre tid og sakt ifra.

Anonymkode: fa222...7dd

Skrevet

Selvfølgelig gir jeg beskjed. 

Anonymkode: 70c49...f78

Skrevet

Det kommer litt an på hvor mye mer enn to timer det tar, og om vi skal noe den dagen. Om vi ikke skal noe, kan det godt ta tre timer før jeg sier ifra. Men om vi skal rekke noe så jeg blir forsinket så gir jeg selvsagt beskjed før. 

Anonymkode: b7fb5...557

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en tendens til å glemme tiden, så antakelig hadde jeg ikke gitt beskjed før jeg fikk en telefon med «hvor er du??!»

Anonymkode: 4eac7...1c1

Samme her.

Anonymkode: 06d89...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...