Gå til innhold

Ser ut til at han har mistet vennene sine pga meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en flott kjæreste og vi planlegger å flytte sammen etter å ha vært sammen i to år. 
Jeg har enda ikke truffet hans (tidligere) nærmeste venner. Hver gang han har spurt de, så kan de ikke. Alltid ett eller annet annet de skal. Vi er heller aldri blitt invitert til de. De er mye sammen med eks kona hans og uten  at jeg kan si sikkert, så virker det som om de på en måte har valgt side her, altså hans eks kone. Lurer også på hva hun sier om meg/oss, vet av erfaring at hun er god med ord og flink til å manipulere folk i sin retning. 
Vi har vært mye sammen med mine venner. 
Syntes dette er trist, da dette er venner han har hatt i åresvis og jeg trodde faktisk det det med å «velge side» var ett ikke tema da en ble godt voksen, men mulig jeg har missforstått? 🤔

Anonymkode: 36956...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier han selv, da?

Anonymkode: 6b29c...744

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva sier han selv, da?

Anonymkode: 6b29c...744

Nei, han sier ikke så mye....men, tror nok han syntes det er kjedelig. 

Skrevet

Da var de nok ikke så gode venner i utgangspunktet eller at han er dårlig på å holde på vennskap (noe hun tydeligvis er god på og tar initiativ til) 

Anonymkode: 761c3...a78

Skrevet

Er du mye yngre enn han?

Anonymkode: 19bdf...557

Skrevet

Er du årsaken til bruddet med ekskona? Hvis ikke har dette ikke noe med deg å gjøre. Da er det andre grunner til at de har valgt eksen framfor kjæresten din.

Anonymkode: 3a374...f04

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da var de nok ikke så gode venner i utgangspunktet eller at han er dårlig på å holde på vennskap (noe hun tydeligvis er god på og tar initiativ til) 

Anonymkode: 761c3...a78

Han har prøvd flere ganger å invitere de og ta iniativ. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er du årsaken til bruddet med ekskona? Hvis ikke har dette ikke noe med deg å gjøre. Da er det andre grunner til at de har valgt eksen framfor kjæresten din.

Anonymkode: 3a374...f04

Nei, de var skilt før jeg traff han. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er du mye yngre enn han?

Anonymkode: 19bdf...557

Nei, vi er mer eller mindre jevngamle. 

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en flott kjæreste og vi planlegger å flytte sammen etter å ha vært sammen i to år. 
Jeg har enda ikke truffet hans (tidligere) nærmeste venner. Hver gang han har spurt de, så kan de ikke. Alltid ett eller annet annet de skal. Vi er heller aldri blitt invitert til de. De er mye sammen med eks kona hans og uten  at jeg kan si sikkert, så virker det som om de på en måte har valgt side her, altså hans eks kone. Lurer også på hva hun sier om meg/oss, vet av erfaring at hun er god med ord og flink til å manipulere folk i sin retning. 
Vi har vært mye sammen med mine venner. 
Syntes dette er trist, da dette er venner han har hatt i åresvis og jeg trodde faktisk det det med å «velge side» var ett ikke tema da en ble godt voksen, men mulig jeg har missforstått? 🤔

Ser ut til at han ikke HAR venner. Det er vel hans egen fortjeneste? 

Anonymkode: 311cd...98d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ut til at han ikke HAR venner. Det er vel hans egen fortjeneste? 

Anonymkode: 311cd...98d

Joda, han har det. 

Skrevet

Vi har mange felles venner, men de aller er likevel «mest mine» eller «mest mannens», avhengig av hvordan vennskapet oppsto og personlig kjemi. Det kan tyde på at disse vennene føler seg litt nærmere din samboers eks enn din samboer, av ulike årsaker. Det høres ut som om dette har lite med deg å gjøre, og mer med dynamikken i vennskapet å gjøre. 

Anonymkode: d8ce5...8a3

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, han har det. 

Da får han heller finne på noe med de da, og ikke ekskona sine venner vet du. 

Anonymkode: 2ad63...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...