Gå til innhold

Ta koronatest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hes,det sitter "fast" i halsen men begynner å løsne bittelitt nå, hoster pga det men ikke tett i nesa. Burde jeg ta koronatest? 

Anonymkode: 7dfe0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hes,det sitter "fast" i halsen men begynner å løsne bittelitt nå, hoster pga det men ikke tett i nesa. Burde jeg ta koronatest? 

Anonymkode: 7dfe0...0db

Ring korona tlf

Anonymkode: 45ca7...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legesenteret siden det var så lang ventetid på korona tlf, og fikk beskjed om å ta en test..

Hi

Anonymkode: 7dfe0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ringte legesenteret siden det var så lang ventetid på korona tlf, og fikk beskjed om å ta en test..

Hi

Anonymkode: 7dfe0...0db

Lykke til.

Anonymkode: 45ca7...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det slik som deg, ble testet tidligere i dag 

Anonymkode: b1db6...a0c

Så bra 😊 Nå er jeg testet også 👍

Hi

Anonymkode: 7dfe0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det slik som deg, ble testet tidligere i dag 

Anonymkode: b1db6...a0c

Har du noen tips til hvordan man kan løsne slimet som sitter fast? Får hosta løs bittelitt av og til.. Føler at jeg går å bjeffer hele tiden, slitsomt å hoste og ikke få det løs.Får vondt i hodet. Syns det hjelper litt å drikke en varm kopp te. Men kan det være bedre å få i seg noe kaldt?

Anonymkode: 7dfe0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du noen tips til hvordan man kan løsne slimet som sitter fast? Får hosta løs bittelitt av og til.. Føler at jeg går å bjeffer hele tiden, slitsomt å hoste og ikke få det løs.Får vondt i hodet. Syns det hjelper litt å drikke en varm kopp te. Men kan det være bedre å få i seg noe kaldt?

Anonymkode: 7dfe0...0db

Jeg har knasket halspastiller og drukket mye vann. Eneste som fungerer helt greit for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ielj skrev:

Jeg har knasket halspastiller og drukket mye vann. Eneste som fungerer helt greit for meg. 

Kanskje jeg må knaske mer av det også 😅 Går i fishermen's her.Drikker en del vann men kan sikkert drikke enda mer.

Anonymkode: 7dfe0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sliter jeg med bihuler og astma, så jeg har liggende Bronkyl (apotek) gjennom året. Starter på det når jeg blir forkjølet og kjenner at "denne kan bli seig". Det og masse drikke😁 Og Zyx da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kaffekjerring skrev:

Nå sliter jeg med bihuler og astma, så jeg har liggende Bronkyl (apotek) gjennom året. Starter på det når jeg blir forkjølet og kjenner at "denne kan bli seig". Det og masse drikke😁 Og Zyx da. 

Kan man ta bronkyl nå man har astma? 

Anonymkode: 7dfe0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov 1,5 time før jeg våkna av at jeg hosta og hosta, følte meg tett i halsen.Stod opp og varma litt vann,så har sittet å drukket varmt vann og spist halslinser 🤪 Får løsna litt innimellom, og hosten har stoppet opp litt,så tenkte å prøve å få ett par timer på øyet igjen før jeg må opp å vekke unger! Begynner å bli drittlei dette her..Høres ut som en hund som bjeffer samt litt pipete stemme. Hvor lenge kan dette vare da??? Begynte å kjenne det på torsdag og det holdt seg slik til søndag, da ble det litt mer, mandag var det enda litt mer og har holdt seg der 🤪 Tror ikke det blir bedre siden jeg må hoste hele tiden heller..Får spise halslinser for da roer hosten seg om ikke annet 🤪

Hi

Anonymkode: 7dfe0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...