Gå til innhold

Dere med barn i 4-5 klasse i Oslo i dag:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har de på seg i dag?

Anonymkode: 5f57d...6d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær! 

Anonymkode: 2c0de...7da

Skrevet

Jeg regner med at de har på det samme som min 6.klassing i Trøndelag:

Stillongs under tightsen, eller turbuksa utenpå om hun velger og ikke bruke stillongs. (Hun valgte turbuksa.) Fôret jakke, pannebånd, vanter og goretex joggesko.

Her er det +1 grad akkurat nå, muligens litt snø i lufta.

Man klær seg (og ungene) etter været. Enkelt og greit.

Skrevet
Akkurat nå, TøffiTrynet☠ skrev:

Jeg regner med at de har på det samme som min 6.klassing i Trøndelag:

Stillongs under tightsen, eller turbuksa utenpå om hun velger og ikke bruke stillongs. (Hun valgte turbuksa.) Fôret jakke, pannebånd, vanter og goretex joggesko.

Her er det +1 grad akkurat nå, muligens litt snø i lufta.

Man klær seg (og ungene) etter været. Enkelt og greit.

Olabukse og genser. Allværsjakke. Tynt regntøy oppå. Lue og votter. +2 og sludd. Lurer på om jeg må dra og bytte til tykk vinterjakke og allværsbukse....

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Olabukse og genser. Allværsjakke. Tynt regntøy oppå. Lue og votter. +2 og sludd. Lurer på om jeg må dra og bytte til tykk vinterjakke og allværsbukse....

Uteukse er vel uansett greit å ha i sludd/snø, tror du ikke? Man blir våt og kald av å leke ute i friminuttene. I hvert fall om man bare har olabukse.

Ser nå at du skriver tynt regntøy. Da går det kanskje greit. Men om hen ikke har stillongs tenker jeg at det muligens kan bli litt kaldt?

Skrevet

Ullundertøy, tynn genser, strikkegenser, dongeribukse og regntøy. Doockbot på bena. Striregner og 3 grader ute.

Anonymkode: 6babe...d8d

Skrevet
11 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Uteukse er vel uansett greit å ha i sludd/snø, tror du ikke? Man blir våt og kald av å leke ute i friminuttene. I hvert fall om man bare har olabukse.

Ser nå at du skriver tynt regntøy. Da går det kanskje greit. Men om hen ikke har stillongs tenker jeg at det muligens kan bli litt kaldt?

Hadde du dratt og byttet fra tynn regnbukse til allværsbukse? Vet ikke om den er så mye varmere....

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du dratt og byttet fra tynn regnbukse til allværsbukse? Vet ikke om den er så mye varmere....

Nei, det hadde jeg nok ikke. Da tenker jeg at det får bli sånn i dag, også pakker dere på/med varmere klær i morgen hvis hen fryser i dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...