Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Begynte å se i dag. Veldig fin serie. Har dere sett den og hva synes dere? Anonymkode: e0899...6d6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Elsker den. Elsket også Anne fra Bjørkely som barn da. Anonymkode: baceb...131
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg elsket den jeg! Synes de burde laget ennå flere sesonger! Anonymkode: 47edc...1d1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg likte den også veldig godt. Annerledes enn tidligere versjoner, men jeg liker både boka og historien slik den er framstilt i de ulike versjonene. Anonymkode: 8084c...821
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 Både jeg og barna likte den. Jeg synes nok Anne fra Bjørkely var hakket bedre, men det land jo henne jeg idylliserer barndommen😂 Anonymkode: 1cd9f...498
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 Elsker den serien! Anonymkode: 54484...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå