Gå til innhold

Har noen sett serien Anne with an E?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å se i dag. Veldig fin serie. Har dere sett den og hva synes dere? 

Anonymkode: e0899...6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker den. Elsket også Anne fra Bjørkely som barn da. 

Anonymkode: baceb...131

Skrevet

Jeg elsket den jeg! Synes de burde laget ennå flere sesonger! 

Anonymkode: 47edc...1d1

Skrevet

Jeg likte den også veldig godt. Annerledes enn tidligere versjoner, men jeg liker både boka og historien slik den er framstilt i de ulike versjonene.

Anonymkode: 8084c...821

Skrevet

Både jeg og barna likte den. Jeg synes nok Anne fra Bjørkely var hakket bedre, men det land jo henne jeg idylliserer barndommen😂

Anonymkode: 1cd9f...498

Skrevet

Elsker den serien!

Anonymkode: 54484...f14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...