Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Dårlig språk i overskriften, men... Jeg leste akkurat på nrk.no at Maud Hansson Fissoun, som spilte Lina i Emil-serien, er død... 82 år gammel. Og min første tanke var 82 år???? Hun er en av de som jeg alltid tenker på slik hun så ut i Emil-filmene, hadde liksom ikke falt meg inn at hun hadde blitt så gammel. Er nok mange som minnes alt det fantastiske minespillet hennes i serien, ikke minst da hun hadde tannpine ❤️ Anonymkode: 5374b...6e6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg hadde en lærer på ca 80 år på barneskolen. Jeg møtte henne en gang i slutten av tenårene og hun var fremdeles ca 80. Og så møtte jeg henne i fjor, og hun er fremdeles ca 80! Viser seg at hun er 90 år nå, men ser ut akkurat slik hun gjorde for 25-30 år siden. Anonymkode: a91a6...1f6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde en lærer på ca 80 år på barneskolen. Jeg møtte henne en gang i slutten av tenårene og hun var fremdeles ca 80. Og så møtte jeg henne i fjor, og hun er fremdeles ca 80! Viser seg at hun er 90 år nå, men ser ut akkurat slik hun gjorde for 25-30 år siden. Anonymkode: a91a6...1f6 Ser nå at det selvfølgelig skulle stå noen forblir like unge uansett hvor gamle de blir Men det er rart hvordan vi ser på personer som har gjort inntrykk på oss, de forblir ofte samme alder i vår bevissthet som da de gjorde mest inntrykk på oss. Morsomt med den læreren din, hun virket sikkert hauggammel da du gikk på barneskolen for deg som var så lita da. Men utrolig hvor godt noen holder seg, selv opp i høy alder. Vet om noen slike, jeg også:) Anonymkode: 5374b...6e6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde en lærer på ca 80 år på barneskolen. Jeg møtte henne en gang i slutten av tenårene og hun var fremdeles ca 80. Og så møtte jeg henne i fjor, og hun er fremdeles ca 80! Viser seg at hun er 90 år nå, men ser ut akkurat slik hun gjorde for 25-30 år siden. Anonymkode: a91a6...1f6 Jeg lurer på om noen ser på oss på den måten? Anonymkode: db5ae...c17
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg traff igjen en lærer etter ca 30 år. Synes han så helt lik ut nå som han gjorde den gangen, noe han selvsagt ikke gjorde. Aldersforholdet mellom oss gjorde at vi har eldes i takt. Relativt til meg var han jo like gammel og jeg oppfattet han dermed som helt lik Anonymkode: b68f8...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå