Gå til innhold

Er dette ok? Ang sex (18+)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sliten. Hadde lagt meg på magen på senga. Samboer kommer inn og setter seg oppå meg, drar av meg bukse og truse..begynner å ta hardt i meg, beføle anus.. prøver å komme inn i meg. Jeg sa nei..hvor er barna... de var å lekte fint på stua sa han.. jeg syns det var ubehagelig... han holder hardt rundt meg, han vrir meg på siden.. Han holder meg hardere.. det er vondt.. jeg prøver å komme meg løs. Han holder meg hardere og hardere mens han jobber med å komme inn bak. Så sier han: du ber jo om å bli voldtatt du.. og han blir mer og mer pågående. Og kommer. Det var veldig ubehagelig. Jeg hadde panikk for at barna skulle komme inn. 

Anonymkode: e68fc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud nei, det er ikke greit. Man gjør ikke sånt mot en person man er glad. Kommentaren hans er hårreisende og sier at han vet at det ikke er greit.

Anonymkode: c739c...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var sliten. Hadde lagt meg på magen på senga. Samboer kommer inn og setter seg oppå meg, drar av meg bukse og truse..begynner å ta hardt i meg, beføle anus.. prøver å komme inn i meg. Jeg sa nei..hvor er barna... de var å lekte fint på stua sa han.. jeg syns det var ubehagelig... han holder hardt rundt meg, han vrir meg på siden.. Han holder meg hardere.. det er vondt.. jeg prøver å komme meg løs. Han holder meg hardere og hardere mens han jobber med å komme inn bak. Så sier han: du ber jo om å bli voldtatt du.. og han blir mer og mer pågående. Og kommer. Det var veldig ubehagelig. Jeg hadde panikk for at barna skulle komme inn. 

Anonymkode: e68fc...4f9

Voldtektsforsøk er det. Jeg hadde tatt en svært alvorlig samtale med samboer og hvis han ikke skjerpet seg kraftig, ville jeg ha gått fra ham. 

Anonymkode: a4496...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var sliten. Hadde lagt meg på magen på senga. Samboer kommer inn og setter seg oppå meg, drar av meg bukse og truse..begynner å ta hardt i meg, beføle anus.. prøver å komme inn i meg. Jeg sa nei..hvor er barna... de var å lekte fint på stua sa han.. jeg syns det var ubehagelig... han holder hardt rundt meg, han vrir meg på siden.. Han holder meg hardere.. det er vondt.. jeg prøver å komme meg løs. Han holder meg hardere og hardere mens han jobber med å komme inn bak. Så sier han: du ber jo om å bli voldtatt du.. og han blir mer og mer pågående. Og kommer. Det var veldig ubehagelig. Jeg hadde panikk for at barna skulle komme inn. 

Anonymkode: e68fc...4f9

Troll... Gå en annen plass å lek. 

Anonymkode: 89275...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud nei, det er ikke greit. Man gjør ikke sånt mot en person man er glad. Kommentaren hans er hårreisende og sier at han vet at det ikke er greit.

Anonymkode: c739c...890

Det er helt uvirkelig! Jeg har det ikke bra.  Hvorfor tillater jeg dette?

Anonymkode: e68fc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lest litt mye Cupido i helgen? Veldig detaljert og fortellende 

Anonymkode: 548bf...2a0

Jeg har ikke lest i helgen, men dette skjedde på lørdag. At jeg er detaljert er for å få frem hva som skjedde.

Anonymkode: e68fc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Troll... Gå en annen plass å lek. 

Anonymkode: 89275...cda

Skulle virkelig ønske at det var tull. Jeg er så sint på meg selv som tillater dette. Fordi jeg tror faktisk at det ikke er ok. Men jeg klarer ikke å sette foten ned! 

Anonymkode: e68fc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke greit.
Er det første gang dette skjedde, eller har det skjedd før?

Hadde det vært første gang hadde jeg tatt en alvorsprat med han.
Skjer det ofte, pakk sakene, dra med ungene og anmeld

Anonymkode: 980b6...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei det er ikke greit.
Er det første gang dette skjedde, eller har det skjedd før?

Hadde det vært første gang hadde jeg tatt en alvorsprat med han.
Skjer det ofte, pakk sakene, dra med ungene og anmeld

Anonymkode: 980b6...d6d

Nei, det er ikke første gang. Han sier han tenner på å plage meg. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke klarer å stå opp for meg selv. Hvorfor? 

Anonymkode: e68fc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke første gang. Han sier han tenner på å plage meg. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke klarer å stå opp for meg selv. Hvorfor? 

Anonymkode: e68fc...4f9

Da drar du NÅ!!!!!!!!!!!
Pakk det absolutt nødvendige, hent barna på skole, barnehage eller hvor de nå enn er og dra på nærmeste krisesenter.
De kan hjelpe deg med anmeldelse og veien videre.
Greit, du klarer ikke å stå opp for deg selv, men du MÅ stå opp for barna.
Hvor gamle skal de bli før han begynner å misshandle dem?

Anonymkode: 980b6...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da drar du NÅ!!!!!!!!!!!
Pakk det absolutt nødvendige, hent barna på skole, barnehage eller hvor de nå enn er og dra på nærmeste krisesenter.
De kan hjelpe deg med anmeldelse og veien videre.
Greit, du klarer ikke å stå opp for deg selv, men du MÅ stå opp for barna.
Hvor gamle skal de bli før han begynner å misshandle dem?

Anonymkode: 980b6...d6d

Ja. Det er så gale? Jeg tror jeg går med på det fordi det føles som å få hull på byllen... (selv om jeg ikke kommer meg  løs så føler jeg at jeg tillater det.) Han er mye sterkere enn meg. Han holder meg ofte fast for å lage sugemerke på meg f.eks også. Det er sinnsykt irriterende) jeg skriker nei, men han syns det er morsomt.. 

Anonymkode: e68fc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er én ting å gjøre, du må anmelde ham og flytte ut.

Anonymkode: 2cae6...f4b

Anmelde? Men er jeg ikke med på det?

Anonymkode: e68fc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anmelde? Men er jeg ikke med på det?

Anonymkode: e68fc...4f9

Hva gjør du som gjør at du er med på det?

Anonymkode: c739c...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir jevnlig voldtatt og mishandlet i forholdet du er i, og mannen gjør det bevisst og liker det.

Kontakt nærmeste krisesenter: https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

De vil hjelpe deg videre og ut av dette forholdet, de vil også støtte deg når du anmelder ham. Han er en voldtektsmann. Men for all del, ikke si det til ham før du forlater ham, ikke varsle ham på forhånd en gang, for menn som er voldelig slik han er, de kan også bli veldig farlige i en samlivsbrudd-situasjon. Så kontakt nærmeste krisesenter. Du kan også gå rett til politiet og si at du trenger hjelp til å komme deg ut av et voldelig forhold, så vil de hjelpe deg og barna til nærmeste krisesenter. Du trenger ikke planlegge mye, for du får den hjelpen du trenger til å hente ting i hjemmet etterpå til deg og barna. Det viktigste nå er at du kommer deg unna ham, for med barna i huset når han gjør slikt, så er det ekstra alvorlig, både fordi han bruker det at de er der bevisst for å få makt over deg, men også fordi de trolig merker noe av det likevel.

Du har INGEN skyld i det han gjør!!!

Anonymkode: 4f59a...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Det er så gale? Jeg tror jeg går med på det fordi det føles som å få hull på byllen... (selv om jeg ikke kommer meg  løs så føler jeg at jeg tillater det.) Han er mye sterkere enn meg. Han holder meg ofte fast for å lage sugemerke på meg f.eks også. Det er sinnsykt irriterende) jeg skriker nei, men han syns det er morsomt.. 

Anonymkode: e68fc...4f9

- Han holder deg fast
- Han er mye sterkere enn deg
- Du sier klart og tydelig "Nei" som bare gjør at han fortsetter.

Hvor i alle dager har du fått det fra at du tillater det, dette er systematisk mishandling.
Slutt å legge skylden på deg selv, dette er helt og holden HANS SKYLD!!!

DRA PÅ KRISESENTER NÅ!!

Anonymkode: 980b6...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uten tvil voldtekt. Han har absolutt ingen respekt for deg, og du må komme deg bort. Jeg tror du vil trenge hjelp med det, han virker å ha brutt deg helt ned iom at du tviler på deg selv i denne saken.

Anonymkode: 8e423...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt at han kommer av det også, det viser jo at han tenner på å ta noen med makt.  Tenk om han voldtar noen andre der ute ! 

Anonymkode: 551de...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Voldtektsforsøk er det. Jeg hadde tatt en svært alvorlig samtale med samboer og hvis han ikke skjerpet seg kraftig, ville jeg ha gått fra ham. 

Anonymkode: a4496...d4f

Eg ville reist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at om dere ikke er enige i denne SM leken (som dere i følger deg IKKE er...) er dette overgrep. Når du skriver at du føler det "går hull på byllen", hva mener du da? Er du redd når han gjør disse tingene? Er det kun under seksuelle handlinger han gjør slike ting? Kan han finne på å være voldelig/fysisk mot barna? Har han en forskrudd ide om at du liker dette? For det er jo punkt 1 å informere han om at du ikke gjør (helst samtidig som du tar med deg ungene og flytter ut!). 

Jeg ville faktisk gått så langt at jeg ville alliert meg med noen du stoler på, pakket tingene til deg og barna i bilen en dag de er i barnehage/skole og bedr mannen om en samtale. Mens den eller de menneskene du har som dine backup folk står utenfor, informerer du  mannen om at det han gjør er overgrep og voldtekt, og at du nå forlater han. Om du ikke makter, kan du legge igjen et brev. I alle tilfeller bør du legge en plan i forhold til at du blir nødt å treffe han igjen i forbindelse med mekling samt overlevering av barna mellom dere (såfremt han ikke er voldelig eller skadelig mot barna). Skaff deg en god advokat!

Anonymkode: 2684e...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet her før, og det alle reagerer mest på er kommentaren om at han tenner på å plage deg....

Hva slags partner sier eller mener noe sånt? Hadde mannen min tent på å plage meg hadde han da virkelig aldri forblitt mannen min.

Det er ikke greit å være redd partneren sin, det er ikke greit at han ikke stopper når du sier nei, det er ikke sånn et likeverdig forhold skal være.

Du er nødt til å komme deg vekk, barna dine skal ikke vokse opp med dette.

Anonymkode: 39d00...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her igjen. Ja. Har skrevet før 😥 jeg har det ikke bra. Og jeg trenger virkelig hjelp. Godt å høre at det ikke er greit. Jeg tviler på meg selv! Jeg er helt ute. 

Anonymkode: e68fc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen. Ja. Har skrevet før 😥 jeg har det ikke bra. Og jeg trenger virkelig hjelp. Godt å høre at det ikke er greit. Jeg tviler på meg selv! Jeg er helt ute. 

Anonymkode: e68fc...4f9

Trenger du hjelp? Hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...