Gå til innhold

Er heshet en form for forkjølelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt hes,er på 4 dagen nå, småhoster og kremter for det er så irriterende å ikke få løsna det som sitter i halsen. Regner med at jeg helst ikke skal gå på jobb slik eller i disse cøkorona tider. Jobber i barnehage.. 

Trenger man å ta en test når det sitter der og ikke er tett i nesa?

Anonymkode: 100da...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snørr er ikke et symptom på corona, men luftveisinfeksjon kan være. Vet ikke helt om heshet kan komme av luftveisinfeksjon, men ta en tlf til lege og spør om du bør testes. 

Anonymkode: 2fe40...2a5

Skrevet

Laryngitt kanskje? (Virusinfeksjon med hevelse i stemmebånd). Det går over etter noen dager. 

Anonymkode: 4c811...cd5

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Laryngitt kanskje? (Virusinfeksjon med hevelse i stemmebånd). Det går over etter noen dager. 

Anonymkode: 4c811...cd5

Det er mulig, har hatt det før også og legen sa vel kanskje en gang at det var det..Er ikke blitt noe bedre,snart 5.dagen,men vet av erfaring at det kan henge i 🤪 Hører med legen om jeg trenger å testes i morgen hvis det er det samme da,har begynt å hoste litt også..

Hi

Anonymkode: 100da...1b8

Skrevet

Jeg har hatt det flere ganger og det varer noen dager før det begynner å løsne..

Anonymkode: 4c811...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...