Gå til innhold

Hvilke serier har dere i glassboller etc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har arvet noe Hadeland Furu i boller og fat, men er egentlig aldri blitt fortrolig med dem, så jeg vurderer å finne en annen serie jeg kanskje kan like bedre. Hva har dere?

Anonymkode: 006dc...57b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en happy blandings av arvet, Fretex og loppis. Kjempefornøyd med det.

Anonymkode: 57c73...d71

Skrevet

Jeg skjønte ikke spørsmålet...

Anonymkode: 8e5b9...46b

Skrevet

Har ein fant frå kvar bygd. Noko Hadeland galakse og ein heil del eg ikkje veit namnet på.

Skrevet

Masse fat og terriner og skåler, fra loppis, fra fretex, arvet og funnet. 

Skrevet

Skjønner at omtrent alle har litt av hvert :)  og sånn blir det jo her også, men jeg har lyst til å ha litt som matcher også... Mine foreldre har Hadeland Grønland, i store og små fat og boller, de fikk vel til bryllupet, og det er veldig fint når de dekker med det. Jeg skal ikke ha akkurat den, da, men...

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skjønner at omtrent alle har litt av hvert :)  og sånn blir det jo her også, men jeg har lyst til å ha litt som matcher også... Mine foreldre har Hadeland Grønland, i store og små fat og boller, de fikk vel til bryllupet, og det er veldig fint når de dekker med det. Jeg skal ikke ha akkurat den, da, men...

Det kommer jo helt an på hvilket servise du har, om du skal ha noe til hverdags eller fest eller alt sammen. Om jeg skulle hatt én serie (ikke sannsynlig for det passer meg ikke) måtte det blitt noe hvitt og enkelt og diskret som kunne gå til alt og være både elegant og solid på én gang. 

Skrevet

Vi har egentlig ikke så mange glassboller. Har et par nedarvede krystallboller som brukes til desserter som multekrem, fromasj etc, men ellers har vi boller fra serviset vårt til servering (porselen).

Anonymkode: 03b73...bf8

Skrevet

Har en finn av kvær fjærding

Anonymkode: 71a2b...6b6

Skrevet

Alt vårt servise er fra Ikea. Svært fornøyd :)

Anonymkode: a6a75...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...