Gå til innhold

Forelska i min couch...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har rett og slett blitt helt betatt og forelska av min mental trener som jeg går til.. han er singel men jeg er i forhold. 
forholdet mitt har vært dårlig i mange år og vi har blitt mer som venner enn kjærester. 
Min mental trener er totalt motsatt av min samboer og alt jeg har sett etter alle år. Huff jeg vet at dette er helt gale men jeg kan ikke styre mine følelser. Jeg kan ikke slutte å gå til han heller da jeg har blitt så mye bedre med han. 

Anonymkode: bc4ac...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var spent på å se hvilken fantastisk sofa du har  som er så fantastisk at du har blitt forelsket😉

Anonymkode: 47d56...26d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Var spent på å se hvilken fantastisk sofa du har  som er så fantastisk at du har blitt forelsket😉

Anonymkode: 47d56...26d

🤣🤣🤣🤣 ja jeg så det etterpå når jeg hadde postet det 🙈

Skrevet

Dette er helt vanlig. Folk blir forelsket i psykologen sin også. Det er mye det samme, sånn egentlig. 

Anonymkode: bf8be...e91

Skrevet

Det er ikke uvanlig å bli betatt i en terapeut man går til. Viktig å huske på at terapeuten er på jobb og skal være profesjonell.

Hvis forholdet til samboeren din er så dårlig, da bør du kanskje gjøre noe med det - uavhengig av coachen.

Anonymkode: 200d2...85e

Skrevet

Jeg liker bare min sofa sånn helt passe, jeg. 

Anonymkode: 51ec4...f89

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke uvanlig å bli betatt i en terapeut man går til. Viktig å huske på at terapeuten er på jobb og skal være profesjonell.

Hvis forholdet til samboeren din er så dårlig, da bør du kanskje gjøre noe med det - uavhengig av coachen.

Anonymkode: 200d2...85e

Han er totalt profesjonell. 
men han har noe med øynene sine som jeg blir helt satt ut av.. føler jeg sitter å stammer når jeg snakker til han når han ser på meg. Som han ser langt inn i sjelen min 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker bare min sofa sånn helt passe, jeg. 

Anonymkode: 51ec4...f89

😹😹😹

Skrevet

Ganske vanlig. Jeg er betatt av legen min men det er nok fordi han viser så omsorg for meg,forstår meg og er morsom.

Anonymkode: 1a5ed...241

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har rett og slett blitt helt betatt og forelska av min mental trener som jeg går til.. han er singel men jeg er i forhold. 
forholdet mitt har vært dårlig i mange år og vi har blitt mer som venner enn kjærester. 
Min mental trener er totalt motsatt av min samboer og alt jeg har sett etter alle år. Huff jeg vet at dette er helt gale men jeg kan ikke styre mine følelser. Jeg kan ikke slutte å gå til han heller da jeg har blitt så mye bedre med han. 

Det er faktisk så vanlig at dette skjer, at det er forbudt å gå inn i forhold med folk man er terapeut for.

Anonymkode: 72a95...77f

Skrevet

Jeg like sofaen min, men jeg er ikke forelska i den lengre. Hvis jeg noengang var det. Jeg vet ikke. Det er vanskelig å vite om jeg bør bytte den ut, eller om jeg skal forsøke å ha den i stua en stund til, i fall den blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...