Gå til innhold

soppinfeksjon som ikke forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en stds/klamydia test nå snart.

hadde samleie med han jeg dater for 1 måned siden, ubeskyttet sex. En uke etter det fikk jeg soppinfeksjon tror jeg, Har tatt pevaryl stikk pille 2 ganger med krem uten noe effekt.. Fikk mensen da og då forsvant det, men 1-2 dager etter mensen var ferdig hadde jeg samleie igjen med han med kondom denne gang og da ble jeg sår der, dagen etter hadde jeg litt svie og kløing der nede.. Holder på å bli gal nå :( begynner og lure på om stikkpillen ikke er effektiv lenger eller at jeg har blitt smittet med stds eller klamidya..

Har noen hatt sopp, klamidya eller stds som har noen erfaring med hvordan det føltes å ha det? og hvordan ble dere kvitt det?

Anonymkode: 0c7de...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det første gang i et forhold for mange år siden. Behandlet meg, ble kvitt det, hadde sex, fikk det igjen, ny behandling, ny sex (også med kondom, men han var såvidt borti meg utvendig uten kondom), ny runde med sopp, og sånn fortsatte det. Legen påstod hardnakket at mannen ikke trengte å bli behandlet så lenge han ikke hadde symptomer. På den tiden måtte man til og med til lege for å få behandling.

Til slutt nektet jeg å ha sex inntil han fikk sin lege til å skrive ut behandling til ham, og at han behandlet seg en lengre periode samtidig som jeg gjennomførte behandling. Hans lege mente, som min, at jeg var hysterisk og hypokondrisk, men siden det visstnok var håpløst at han ikke fikk sex, så gikk legen med på å skrive ut behandling.

Han ble behandlet, og jeg fikk aldri sopp igjen.

Generelt når det gjelder sopp så vil kosthold også kunne spille en stor rolle.

Anonymkode: 52ca4...10b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skal ta en stds/klamydia test nå snart.

hadde samleie med han jeg dater for 1 måned siden, ubeskyttet sex. En uke etter det fikk jeg soppinfeksjon tror jeg, Har tatt pevaryl stikk pille 2 ganger med krem uten noe effekt.. Fikk mensen da og då forsvant det, men 1-2 dager etter mensen var ferdig hadde jeg samleie igjen med han med kondom denne gang og da ble jeg sår der, dagen etter hadde jeg litt svie og kløing der nede.. Holder på å bli gal nå :( begynner og lure på om stikkpillen ikke er effektiv lenger eller at jeg har blitt smittet med stds eller klamidya..

Har noen hatt sopp, klamidya eller stds som har noen erfaring med hvordan det føltes å ha det? og hvordan ble dere kvitt det?

Anonymkode: 0c7de...f0a

Glattbarberer du deg? Slutt med det i så fall. Det gjør alt bare verre. Et par runder på Google vil du få det ordentlig forklart. 

Anonymkode: 2f338...dd1

Skrevet

Og vask deg nedentil med kun vann, ikke noe såpe eller intimsåpe. Viktig!

Anonymkode: 169df...dd2

Skrevet

Jeg byttet fra p piller til horomonspiral da forsvant mine plager, jeg sved og klødde etter mens og etter samleie mex mannen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...