Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Denne uka har jeg vært så flink. Spist knekkebrød, salat, omelett og frukt. Trenet 3 dager. Kjente at jeg gikk ned litt. Men i dag: stod opp og trenet. Gutten kjøpte boller og jeg spiste 1. Kylling og chips til middag og litt smågodt til kvelds. Føles ut som om jeg har gått opp mange kilo. Blir så irritert på meg sjøl 😡 Anonymkode: 0f145...0c8
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Denne uka har jeg vært så flink. Spist knekkebrød, salat, omelett og frukt. Trenet 3 dager. Kjente at jeg gikk ned litt. Men i dag: stod opp og trenet. Gutten kjøpte boller og jeg spiste 1. Kylling og chips til middag og litt smågodt til kvelds. Føles ut som om jeg har gått opp mange kilo. Blir så irritert på meg sjøl 😡 Anonymkode: 0f145...0c8 Én dag utgjør ikke «ødeleggelse», du får tenke «det var godt, men det holdt med denne dagen», og så starter du på ny frisk i morgen Det vil bli fryktelig vanskelig, og lite lysbetont å gå ned i vekt om du skal gyve løs på deg selv på denne måten om du skulle ha en glipp. fokuser heller på de 6(!) andre dagene du har gjort en fantastisk jobb Anonymkode: 3b15f...8a7
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Heller sunn 6 dager i uka, og skeie ut 1, enn motsatt 😉 Start på nytt i morgen! Jeg er selv i samme båt, men jeg planlegger utskeielser ca 2 dager i måneden. For meg sp hjelper det å holde fokus ellers. Anonymkode: 7bcb9...500
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Enig med Anonym over her. En dag vil ikke ødelegge. Stryk den og start på nytt i morgen 😊. Du må spise ca 7000 kcal ekstra for å gå opp ett kilo. Det er det samme som 7 store sjokoladeplater. Anonymkode: fc957...a17
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Det er faktisk smart å ha en dag i uka med litt slakk. På det viset kan dette bli en varig og sunn livsstil. Anonymkode: 6d543...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå