Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Dersom jeg som barnehagelærer fullfører denne masteren, blir jeg lektor da? Det står spesifisert at masteren må være knyttet til lærerutdanning, men gjelder også bhglærer? Anonymkode: ddcbe...ea8
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Sikker? Bhglærer hører til under fakultet for lærerutdanning og pedagogikk. Hi Anonymkode: ddcbe...ea8
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Du blir ikke lektor nå, men Kanvas har opprettet lektorstillinger i noen av sine barnehager. Du kan ansettes som lektor om det finns stillinger, men dem er det i dag under ti av i hele norge. I teorien kan du vel også bli høyskolelektor lektor på vgs men du vil nok konkurrere med søkere som har mer pedagogikk på universitetsnivå. Hilsen førskolelærer med master (og elendige vilkår) Anonymkode: 51757...cd9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Takk for ærlig svar, tror jeg revurderer. Innsatsen som legges ned bør belønnes. Hi Anonymkode: ddcbe...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå