Gå til innhold

Avstandsbetatt av gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan like gjerne starte med å skrive at jeg er hun dere hater her. Jeg kan skrive ting jeg aldri har sagt om meg selv. Men mest sannsnylig er det som vanlig veldig galt, som jeg alltid er.

Jeg har over 1 år vært avstandsbetatt. Mannen er gift og kunne også vært faren min. Men følelsene har alltid gått over og han blir ikke ofret en tanke. Men så fort jeg er i nærheten så får jeg følelsene igjen. Jeg er ikke sjalu på dama, vi kommer aldri til å bli noe. Jeg har ikke noe håp eller tror det ligger noe mer bak følelsene enn at jeg kanske bare ble betatt av en grunn. 

Anonymkode: 13480...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å kjenne at en lever i det minste. Synes det er fint jeg, at du har følelser. Bare du styrer skuta riktig.

Anonymkode: b538d...526

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Deilig å kjenne at en lever i det minste. Synes det er fint jeg, at du har følelser. Bare du styrer skuta riktig.

Anonymkode: b538d...526

Og med det siste der mente du å ligge unna eller? Det er jo alltid det jeg må :( å gå for følelsene er feil! Alltid! 
Men i dette tilfeller har jeg ingen trang. Han er gift, de kunne nesten vært foreldrene mine. Jeg vet nok hvorfor jeg er tiltrukket. Han har egenskaper jeg misunner. Han er rett og slett litt slik jeg selv skulle ønske jeg var. 

Jeg kommer alltid tilbake til tyrkeren. Var i samtaletime i dag. Ble prat om det igjen. Jeg trodde jeg var ferdig med han i mars. Fordi jeg ble veldig betatt av en karakter i en mini serie jeg begynte å se. Da så jeg at jeg i det minste kunne få interesse for andre menn. Trodde jeg hadde glemt tyrkeren da.. men så har han kommet tilbake. Men han har jeg møtt. Skuespilleren har jeg jo bare sett på TV. Men nå bare sitter det der. Folk finner seg kjærester, blir ferdig med studier, begynner å bygge hus.. jeg nektet meg helt å gå for følelsene mine da og. Og er redd jeg kanskje aldri mer får en slik type sjanse. Å bare gå på date på restaurant er greit det, men ingenting bedre enn å bli med på biltur i en idyllisk by som er stor nok til å se på noe nytt hver dag.. med en mann du møtte akkurat da din forrige forelskelse møtte sin kjæreste. Men han (min forrige) fikk lov å like sin. Jeg følte jeg bare hadde forbudte følelser

Skrevet

Den beste heftige  og intense sexen er når den er forbudt ;) Aldri hatt så fantastisk sex som når jeg holdt på med gift mann. Sexen var overhodet ikke like heftig eller intens når han ble singel. 

Anonymkode: e95d1...6d4

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den beste heftige  og intense sexen er når den er forbudt ;) Aldri hatt så fantastisk sex som når jeg holdt på med gift mann. Sexen var overhodet ikke like heftig eller intens når han ble singel. 

Deg om det. Det er ikke det at han er gift som er grunnen til at jeg tenner. Jeg konkurrerer ikke med dama.. det har ikke noe med henne å gjøre at jeg liker han

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Deg om det. Det er ikke det at han er gift som er grunnen til at jeg tenner. Jeg konkurrerer ikke med dama.. det har ikke noe med henne å gjøre at jeg liker han

Nå misforstår du. Var overhodet ikke noe sånt at jeg konkurrerte med konen hans. Sexen er bare bedre når den er forbudt,sexen blir mer intens av det. Du burde prøve det! :D

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå misforstår du. Var overhodet ikke noe sånt at jeg konkurrerte med konen hans. Sexen er bare bedre når den er forbudt,sexen blir mer intens av det. Du burde prøve det! :D

Nei. Blir ikke tiltrukket nokk av de fleste. Vet heller aldri hvordan jeg tar kontakt med en mann jeg liker. Han må ta kontakt. Han må også ofte ta kontakt for at jeg skal bli interessert. Ellers tar jeg det som at det er null interesse. 
Og jeg vil ikke være hun neket som ligger med gifte menn.

Skrevet

Nå tøyse du fælt med oss 🤪

Hvordan kommer du på så mange problemer og komplekser? Henter du stoff fra såpeopera? 

Anonymkode: d281f...085

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå tøyse du fælt med oss 🤪

Hvordan kommer du på så mange problemer og komplekser? Henter du stoff fra såpeopera? 

For ett nedlatende svar 😮

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For ett nedlatende svar 😮

Neida, tøysekopp, det var ikke nedlatende. Det er du som ikke tar oss på alvor ved å stadig finne nye ting du liksom er misfornøyd med. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Neida, tøysekopp, det var ikke nedlatende. Det er du som ikke tar oss på alvor ved å stadig finne nye ting du liksom er misfornøyd med. 

Jeg er ikke HI,kommenterte bare st jeg syns det var nedlatende svar av deg til HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...