Gå til innhold

Hvorfor tramper ungdom ihjel bokser og lar de ligge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk «tjent» en del penger på å plukke det jeg har funnet av pant. I det siste så har det vært veldig mye liggende ute! Opp til 12 kr dagen.. men irriterende nok har drittungene trampet på det først. Det finnes virkelig ingenting praktisk med ungdom. «Ååå så kul jeg er som kaster fra meg søppel». 
jævla aper, 

Anonymkode: 6f3d9...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke du slette deg? 

Anonymkode: 30305...415

Skrevet

Hvordan vet du hvem som har kastet panten?

Folk kaster fordi de uansett har nok penger og er så selvopptatte at de ikke bryr seg om hvem som skal rydde etter dem.

Anonymkode: 7a5b1...ac1

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du hvem som har kastet panten?

Folk kaster fordi de uansett har nok penger og er så selvopptatte at de ikke bryr seg om hvem som skal rydde etter dem.

Anonymkode: 7a5b1...ac1

Har nok penger jeg også men jeg kaster ikke fra meg fordi «jeg har råd til å kaste ting». Ok, så kast det. Men hvorfor skal de tråkke på det i tillegg så det ikke blir verdt en dritt? Jævla ape faenskap! 

Skrevet

For at ungdom er noe. Egoistiske svin . 

Anonymkode: c05c5...b45

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For at ungdom er noe. Egoistiske svin . 

Anonymkode: c05c5...b45

Ikke helt enig. Mange som oppfører seg. Men dette slår liksom aldri feil likevel 

Skrevet

De gjør det nok av samme grunn som de som er eldre som gjør dette: det virker kult. 

Hyttenaboen på 70år gjør også dette, men med hånden. Skjønner ikke hvorfor han gjør det, for ingen som syns det er noe kult. 

Anonymkode: 05391...89b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De gjør det nok av samme grunn som de som er eldre som gjør dette: det virker kult. 

Hyttenaboen på 70år gjør også dette, men med hånden. Skjønner ikke hvorfor han gjør det, for ingen som syns det er noe kult. 

Anonymkode: 05391...89b

Mennesker er så dumme

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har nok penger jeg også men jeg kaster ikke fra meg fordi «jeg har råd til å kaste ting». Ok, så kast det. Men hvorfor skal de tråkke på det i tillegg så det ikke blir verdt en dritt? Jævla ape faenskap! 

Hvor mange innlegg kvalifiserer som som ett av dine siste innlegg, er det uendelig?

Anonymkode: df8f9...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...