Gå til innhold

Jeg takler ikke statistikk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi da tror jeg det er slik. «Forskning viser at høytfungerende autister har tredoblet så stor sjanse for å utvikle alvorlig depresjon» 

«ble kvitt autismen med mat» og jeg kan tro på det. Jeg prøvde i 2011 og det funket. Men SÅ KOMMER NOEN PÅ DØD OG LIV OG MÅÅ SI AT DETTE ER TULL. Jeg mistet jo helt effekt. Alltid kommer disse som skal fortelle at noe er tull. 
 

Og så er det så irriterende når alle sier «det er ikke gjort over natten» «det er ingen quick fiks» men nå er jeg faen meg voksen og har hatt det litt slik siden jeg var tenåring. Mister så håpet. Kanskje det faktisk skal vare hele livet. Men det er jo statistikken som forteller at det ikke er fikset over natten. Tenk om jeg kunne vært den ene som bare kastet problemene vekk og klarte bli lykkelig. Faktisk har jeg opplevd at slike reddende ting skjer...endelig følt meg fri uten all analyseringa og snakket lett med folk. Men såååå måååå noen si at det er lett å glemme seg når man har det bra, det er ikke over så fort. Nei vel...da får jeg begynne å forberede meg på nedturen igjen da.

 

Og så lurer jeg på en annen ting. Hva gjør meg så forbanna sur? Har hjernen for lite av et stoff? Dritt hjerne... må da faen meg gå an å forandre kjemien?! 

Anonymkode: c2603...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå tilbake til et sunt kosthold som du har hatt effekt av tidligere.

Slik du har beskrevet ditt kosthold her på forumet siste par årene ødelegger du både kroppen og psyken din.

I dag er du helt manisk! Slett deg på alle forum og oppsøk hjelp!

Anonymkode: 7e61e...591

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gå tilbake til et sunt kosthold som du har hatt effekt av tidligere.

Slik du har beskrevet ditt kosthold her på forumet siste par årene ødelegger du både kroppen og psyken din.

I dag er du helt manisk! Slett deg på alle forum og oppsøk hjelp!

Anonymkode: 7e61e...591

Har søkt mye det siste men mistet den for 3 dager siden. Jeg driver å lager mat nå. Og jeg spiser... 

Anonymkode: c2603...ba2

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har søkt mye det siste men mistet den for 3 dager siden. Jeg driver å lager mat nå. Og jeg spiser... 

Anonymkode: c2603...ba2

Du påstod at du spiste da du bare spiste bananer og nøtter også...

Logg av alt nett og oppsøk hjelp!

 

Anonymkode: 7e61e...591

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du påstod at du spiste da du bare spiste bananer og nøtter også...

Logg av alt nett og oppsøk hjelp!

 

Anonymkode: 7e61e...591

Vil ikke ramse opp alt. Pizza hver dag hjemmelaget da. Grønnsaker, fisk, vegetar ting. Men så tenker jeg jo på alt bak maten da. Hvor mye lidelse er det? Både dyr og mennesker. Hørte at avokado er veldig korrupt! Det er så mye penger å tjene på det at bønder blir drept for at kriminelle heller skal livnære seg på det :S

Anonymkode: c2603...ba2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vil ikke ramse opp alt. Pizza hver dag hjemmelaget da. Grønnsaker, fisk, vegetar ting. Men så tenker jeg jo på alt bak maten da. Hvor mye lidelse er det? Både dyr og mennesker. Hørte at avokado er veldig korrupt! Det er så mye penger å tjene på det at bønder blir drept for at kriminelle heller skal livnære seg på det :S

Anonymkode: c2603...ba2

Du har ikke sett på muligheten for en jobb/frivillighet innenfor humanitære forhold, da? Vet du prøver å finne noe som gir deg en mening og litt lykke, og siden du tenker veldig på hva som ligger bak maten kan det jo være en idé å se på noe innenfor det feltet.

Anonymkode: 3bd90...bfa

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke sett på muligheten for en jobb/frivillighet innenfor humanitære forhold, da? Vet du prøver å finne noe som gir deg en mening og litt lykke, og siden du tenker veldig på hva som ligger bak maten kan det jo være en idé å se på noe innenfor det feltet.

Anonymkode: 3bd90...bfa

Hvor finner jeg dette og hva gjør jeg? Orker ikke drive med slike store ting som å gå med skjult kamera på meg, slik som hun som besøkte grisene. Jeg vil bare ha kilder og vite hva slags merke som byr på minst lidelse og skånsomhet mot miljøet.

Anonymkode: c2603...ba2

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor finner jeg dette og hva gjør jeg? Orker ikke drive med slike store ting som å gå med skjult kamera på meg, slik som hun som besøkte grisene. Jeg vil bare ha kilder og vite hva slags merke som byr på minst lidelse og skånsomhet mot miljøet.

Anonymkode: c2603...ba2

Hahaha!

Vet du hva frivillig arbeid er eller?

 

Tosk

Anonymkode: f877c...3d3

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha!

Vet du hva frivillig arbeid er eller?

 

Tosk

Anonymkode: f877c...3d3

Ja! Faen altså!!!! Jeg ville ha svar på hvor jeg finner akkurat DET du nevnte. Tosk

Anonymkode: c2603...ba2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja! Faen altså!!!! Jeg ville ha svar på hvor jeg finner akkurat DET du nevnte. Tosk

Anonymkode: c2603...ba2

Så få ut fingeren og søk etter det selv da, ikke vent på at alt skal dette i fanget på deg. Slutt p sutre og være så jævla hjelpesløs

Anonymkode: a3e5c...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...