Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg trenger noen gode råd fra dere nå, ettersom det blir mye tanker nå som julen nærmer seg. Kort fortalt: jeg har tre døtre, alle langt yngre enn mine tre sønner. Guttene mine er flinke med søstrene sine, og det er generelt lite sjalusi. Problemet er forskjellsbehandlingen moren min gir. Hun viser liten interesse for jentene, og jeg vet allerede nå at de kommer til å få langt færre gaver under treet. Jeg har forsøkt å ta det opp med henne, men jeg kommer ingen vei. Hun er rett og slett ikke interessert, og hun virker ikke til å forstå at hun driver med ganske grov forskjellsbehandling. Årets bestemor dette ... Uansett, jeg får ikke endret familien min. Alle mine barn er like viktige for meg, så nå ønsker jeg å gjøre det jeg kan for at jentene skal få like mange gaver under treet som guttene. Foreløpig har jeg tenkt på huske, bro og dumpe. Er det noen som har flere gode gaveforslag? Jeg kommer også til å lage pakkekalender til dem, så fint hvis dere har gode tips til småting jeg kan putte i kalenderen. Blir nok mest spiselige greier - de liker det jeg kaller halloweengodteri, for eksempel mark", men de er på ingen måte kresne! Anonymkode: b1e00...2fc
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Her ville jeg nok kutta kontakten.. Hvor gamle er jentene dine? Mine på 4 og 6 er glad i alt av slim og playmo og Lego friends. 😁 Kalender blir refleks, bake pepperkaker, viskelær, fargeblyanter, strikker, spenner, pepperkakeformer, tyggegummi.. Anonymkode: e7451...f29
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 det har jeg opplevd også, her er det eldste barnebarnet som er mest stas dessverre Anonymkode: 790c0...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå