Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Har vært det i månedsvis nå. Finner ikke på en middag, drar i butikken. Ender opp med et eller annet enkelt, for enkelt må det være om jeg skal rekke alle treninger etter jobb. Det blir det samme om og om igjen. Varierer mellom 3-4 forskjellige middager. Så, når maten er ferdig, blir jeg kvalm og spiser minimalt. Så... din oppskrift som tar totalt maks 30 min å lage. Kan ikke inneholde lam eller sau, ikke kylling, ikke pasta, ikke tomat i noen form. Må inneholde kjøtt, men kan også inneholde masse grønnsaker i tillegg kjør! Anonymkode: f4fad...3c5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 pølse og blomkålmos kotelett og søtpotetstappe ovnsbakt laks med agurksalat, og couscous med løk og paprika shakshuka med suash og spinat kyllinglår med ris og salat stekt ris med skinke omelett med skinke panert kylling i tortillalefser/lomper med salat, agurkstrimler, ananas og evt andre grønnsaker. Ha i rømm, aioli eller dressing Hva er dine 3-4 middager hi? Anonymkode: 38393...537
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: pølse og blomkålmos kotelett og søtpotetstappe ovnsbakt laks med agurksalat, og couscous med løk og paprika shakshuka med suash og spinat kyllinglår med ris og salat stekt ris med skinke omelett med skinke panert kylling i tortillalefser/lomper med salat, agurkstrimler, ananas og evt andre grønnsaker. Ha i rømm, aioli eller dressing Hva er dine 3-4 middager hi? Anonymkode: 38393...537 Blomkålsuppe meg bacon og hvitløksbrød, kylling med ris og ovnsstekte grønnsaker, laksegryte med brød og rotmos og fiskesuppe med brød og kryddersmør mange gode forslag her. Glemte å ta med at ikke noen av oss liker pølser Anonymkode: f4fad...3c5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Blomkålsuppe meg bacon og hvitløksbrød, kylling med ris og ovnsstekte grønnsaker, laksegryte med brød og rotmos og fiskesuppe med brød og kryddersmør mange gode forslag her. Glemte å ta med at ikke noen av oss liker pølser Anonymkode: f4fad...3c5 Hvordan lager du laksegryta? Anonymkode: 38393...537
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvordan lager du laksegryta? Anonymkode: 38393...537 Skjærer laksefilet i terninger og steker med sitron og smør, har oppi diverse grønnsaker, heller over matfløte og en skje med rømme + litt jevning. Serverer med potetmos, couscous eller ris og focaccia Anonymkode: f4fad...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå