Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg er tidvis urolig og engstelig. I tilknytning til det har jeg fått skrevet ut valium av legen min. Tar en av og til hvis jeg er urolig på kvelden, før jeg legger meg. Jeg har nå 6 tabletter igjen. Det er 25 på et brett. Jeg hentet dem ut 10.juli. Det vil si at jeg i snitt har tatt omtrent 1,5 i uken frem til nå. Det har vært uker hvor jeg ikke har tatt noe, andre uker hvor jeg har tatt fire. Resepten min sier 1-2 per dag v.uro. Jeg vet at det er viktig å være forsiktig med denne type medisiner. Jeg ser nå at legene kan bli tatt ut i streik, og lurer på å sende forespørsel til legen min om å få fornyet resept. Er det OK å be om fornying nå? Er det mye med 20 valium siden juli? Anonymkode: e0275...cef
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Nei. Jeg fikk beskjed om at 7 dager i strekk så skal jeg være oppmerksom. Syv dager er nok til å skape avhengighet. Viktigste er å kjenne på om du tar fordi du «har lyst på» eller om det er et faktisk behov. Jeg har en lignende resept på 20 piller. Jeg fornyer ca hver fjerde måned. Jeg er svært oppmerksom på dette med avhengighet og tyner meg nok litt for mye for å slippe å ta de. Anonymkode: 7c682...24c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg fikk beskjed om at 7 dager i strekk så skal jeg være oppmerksom. Syv dager er nok til å skape avhengighet. Viktigste er å kjenne på om du tar fordi du «har lyst på» eller om det er et faktisk behov. Jeg har en lignende resept på 20 piller. Jeg fornyer ca hver fjerde måned. Jeg er svært oppmerksom på dette med avhengighet og tyner meg nok litt for mye for å slippe å ta de. Anonymkode: 7c682...24c Tusen takk for svar ❤️ jeg har aldri tatt så mye som syv dager i strekk. Kan egentlig ikke huske at jeg har tatt dem flere dager på rad. Anonymkode: e0275...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå