Gå til innhold

Borte fra jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må til for at du blir hjemme fra jobb? 

Jeg må være sengeliggende for å være borte fra jobb. Dette pga at vi er lite folk og da må de andre ta min jobb også. Men noen andre er hjemme pga småting. 

Anonymkode: 35418...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva må til for at du blir hjemme fra jobb? 

Jeg må være sengeliggende for å være borte fra jobb. Dette pga at vi er lite folk og da må de andre ta min jobb også. Men noen andre er hjemme pga småting. 

Hvordan vet du hva andre er hjemme for? 

Anonymkode: 75770...237

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du hva andre er hjemme for? 

Fordi de sier det noen ganger. F eks: Jeg måtte være hjemme i går pga jeg hadde litt vondt i ryggen..

Skrevet

Jeg er hjemme når jeg er for syk til å være på jobb. 

Skrevet

Håper du tar mer hensyn nå i disse tider iallefall. Har en kollega som er litt sånn. «Ja skal mye til for å holde meg hjemme. Går glatt på jobb med feber og lungebetennelse». Beklager, null applaus fra meg. 

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de sier det noen ganger. F eks: Jeg måtte være hjemme i går pga jeg hadde litt vondt i ryggen..

Det sier de nok til deg fordi du dømmer og mistenker 

Skrevet

Nå er jeg hjemme for ting jeg ikke er hjemme for ellers. Vi får ikke komme på jobb med luftveissymptomer uten at vi har negativ test. Kan ikke fordra "helter" som sleper seg sjuke på jobb og smitter alle andre bare så de skal kunne klappe seg selv på skuldra og skryte av at de aldri er borte. 

Skrevet

Vi kan jo ikke alle være martyrer som deg hi

Anonymkode: 5f63f...f91

Skrevet

Nå er jeg hjemme om jeg hoster, er sår i halsen, er forkjøla. Ting som jeg ikke hadde vært hjemme for før.

Anonymkode: 00d8e...f3c

Skrevet

Jeg blir hjemme om det er fare for at jeg smitter mine kolleger. Jeg kunne gjerne gått på jobb ganske så syk, men for kollegene skyld blir jeg hjemme. Min jobb blir ikke gjort om jeg ikke er på jobb, så jeg får mye ekstra når jeg er tilbake og må ofte jobbe ekstra for å bli a jour

Anonymkode: a16f3...3d2

Skrevet

I morgen skal jeg være hjemme for ingenting. Har to barn og en mann som er syke, og da ble det jammen meg koronatest på hele familien i morgen. Så i morgen må jeg dessverre være hjemme, og jeg syns det er i overkant voldsomt.

Anonymkode: eeb69...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...