Gå til innhold

Etter jobbintervju😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på et jobbintervju til en drømmejobb. Mye står på spill, gode kandidater og jeg var kjempenervøs. Det aller meste gikk likevel veldig bra bortsett fra én ting. EN arbeidsoppgave som viste seg å være langt mer dominerende enn jeg trodde - og som jeg ikke har noen som helst erfaring med. Det skar seg under intervjuet da jeg ble konfrontert med det og jeg klarte ikke å svare. Jeg tror jobben ryker pga dette, oppgaven er svært omfattende og krevende. Jeg mener likevel jeg vil klare den. Ville du sendt en Mail i etterkant og forklart og samtidig skrevet litt om hvordan du tror du vil håndtere/tilegne deg denne oppgaven - eller vil dette bare gjøre det enda verre? Føler ikke jeg har så mye å tape men samtidig vil jeg antagelig søke jobb der igjen i fremtiden...

Anonymkode: 47dc3...63f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort.

Anonymkode: d55bc...b2b

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært på et jobbintervju til en drømmejobb. Mye står på spill, gode kandidater og jeg var kjempenervøs. Det aller meste gikk likevel veldig bra bortsett fra én ting. EN arbeidsoppgave som viste seg å være langt mer dominerende enn jeg trodde - og som jeg ikke har noen som helst erfaring med. Det skar seg under intervjuet da jeg ble konfrontert med det og jeg klarte ikke å svare. Jeg tror jobben ryker pga dette, oppgaven er svært omfattende og krevende. Jeg mener likevel jeg vil klare den. Ville du sendt en Mail i etterkant og forklart og samtidig skrevet litt om hvordan du tror du vil håndtere/tilegne deg denne oppgaven - eller vil dette bare gjøre det enda verre? Føler ikke jeg har så mye å tape men samtidig vil jeg antagelig søke jobb der igjen i fremtiden...

Gjør det! Men fatt deg i korthet og ikke virk stresset.

Jeg gjorde dette en gang, og fikk jobben. 

Endret av Merdee
Skrevet

Jeg tror heller ikke du har noe å tape på å gjøre det.

Viktig hvordan du formulerer deg da, som Merdee sier. Kort og konsist. Vis at du tar ansvar for at prestasjonen din på akkurat dette ikke var god, men at du likevel kan reflektere rundt det og vise at du har troen på deg selv og at du kan lære og like disse oppgavene om du bare får opplæring i det, at det i hvert fall ikke står på motivasjonen din.

Lykke til :)

Anonymkode: cc4c1...867

Skrevet

Takk for svar! Hører gjerne flere konstruktive tilbakemeldinger😅

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...