Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Har en som blir 14 år snart. Alt er galt. Sur, grinete og sier ingenting om hvorfor. Alt jeg gjør er galt og sier: bryr meg ikke. Hva gjør jeg? Orker snart ikke mer av dette. Noen jeg bør/kan kontakte. Frustrert og lei mor. Anonymkode: 6c1bc...6cd
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Det er helt normalt, og går som regel over etterhvert. Anonymkode: 52558...b96
agent007 Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Helt normalt og det varer dessverre gjerne i noen år! Noen perioder er verre enn andre. Merket at da han hadde kjæreste i 1,5 år var humøret mye bedre mens nå skal jeg helst ikke åpne munnen min og "mase" for mye :/. Hold ut, jeg har sistemann i denne perioden nå og det kan være tøft når det står på men de blir "normale" etterhvert :). Viktig å være der for de og la bagateller fare så ikke det blir de store konfrontasjonene.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Takker masse for svar. Blir litt frustrert og vet ikke alltid hvordan jeg skal håndtere det. Hører gjerne tips dersom noen har råd. Anonymkode: 6c1bc...6cd
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Samme her. Jente. Hun går jevnlig til helsesøster for hun strever med alt ungdomstida fører med seg. Litt usikker på hvor mye det hjelper, men stemmer det er greit. Det er hardt å stå i. Heldigvis har hun gode dager, og det lever jeg lenge på🙈 Anonymkode: 70094...d81
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takker masse for svar. Blir litt frustrert og vet ikke alltid hvordan jeg skal håndtere det. Hører gjerne tips dersom noen har råd. Anonymkode: 6c1bc...6cd Ta kontakt med helsesøster. Barnet ditt har det ikke greit Anonymkode: 0f5a7...a6e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg har det også slik😅 Gleder meg til hormonene roer seg litt! Jenta mi har passert 14, og kan glimte til med noen gode samtaler av og til, spesielt om vi kjører bil hun og jeg. Da er hun både reflektert og har selvinnsikt og er åpen for både innspill og tilbakemeldinger. Da forteller hun også hvordan hun har det, hva som kan plage henne og hva hun tenker på. Til vanlig skal jeg bare forstå det, og ellers helst ikke eksistere annet enn for å være hennes tjener.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 Helt vanlig i større eller mindre grad hos alle en periode. Hos mine som er der begge nå, eller eldste er nesten ferdig så har det å gi beskjeder best på snapp. Hent tøyet på badet, ta matbokser i oppvaskmaskin, hent ved, tøm oppvaskmaskin, heng opp klesvaska, hva skal vi ha til middag osv. Gir jeg de slike beskjeder og helst når jeg er på jobb får jeg oktilbake og det er gjort før jeg kommer hjem. Spørjeg de før jeg drar på jobb eller jeg er hjemme så eksploderer trolla i dem. Vi tre er alle skikkelig morragrettene så vi er vant til å ikke prate med hverandre om morran, denne periodenføles det nesten som de er morragrettene hele dagen og uka, så minst mulig snakk iløpet av dagen. Men det har igrunn gått veldig greit etter jeg forsto jeg burde sende de en snapp istedefor å be de gjøre noe eller spørre de om noe. Så noen ganger kan vi være i samme hus og all komunikasjon foregår på snapp. Det som er litt morsomt er st hun eldste ikke er noe teknisk av seg og bryr seg mindre om mobilen enn mormor gjør, men akkurat på dette så er dette best. Anonymkode: 7c9ba...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå