Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Dette er vel mer en oppfordring til de som lurer på å fjerne hår i baken... Jeg er en kvinne som er ganske hårete. Helt greit. Barberer meg ikke så ofte i underlivet, men gjør det av og til for å få litt forandring, og når jeg gidder. Jeg har også ganske mye hår i rumpesprekken og rundt anus. Er litt sånn at det ligger når jeg tørker meg. Så jeg tenkte for meg selv, hvorfor ikke fjerne det? Må jo være mye mer renslig, spesielt etter jeg har vært på do. Så på fredag barberte jeg bort alt bak. Var fornøyd og meg skikkelig fresh etterpå. Men det skulle jeg snart få angre på. Nå etter noen dager klør det så forferdelig at jeg holder på å bli gal, er klam og det lukter vondt. Og så blør jeg hver gang jeg tørker meg, det svir så forferdelig at jeg gruer meg til hver gang jeg skal på do. Jeg har etter hvert dobesøk de siste dagene brukt våtservietter for å tørke meg, men det er likevel helt forferdelig. Så damer, ikke barber dere i rumpa. Det er et h..... når det vokser ut igjen... Anonymkode: 464a2...efb
Himmel og hav Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Uff, stakkars deg. Vask deg, tørk deg godt, gjerne blås deg tørr med hårtørkeren og så klasker du rikelig med potetmel i rumpesprekken og ellers der det klør. Det hjelper mot både kløe, fukt og lukt. Heldigvis gror hår ganske fort.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg hadde samme problem før. Jeg bet tenna sammen og vokset i et års tid (på salong) Da ble hårveksten litt mindre og det er ikke slik at det føles mye eller urenslig når jeg har vært på toalettet. Voks er ikke for alle! Anonymkode: 9aa46...846
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 14 minutter siden, Himmel og hav skrev: Uff, stakkars deg. Vask deg, tørk deg godt, gjerne blås deg tørr med hårtørkeren og så klasker du rikelig med potetmel i rumpesprekken og ellers der det klør. Det hjelper mot både kløe, fukt og lukt. Heldigvis gror hår ganske fort. Huff, ja. Skal ikke gjøre det igjen. Tror det er mening at jeg skal ha hår der, jeg... Ligger på magen nå og drar rumpeballene fra hverandre slik at det ikke skal stikke så... 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde samme problem før. Jeg bet tenna sammen og vokset i et års tid (på salong) Da ble hårveksten litt mindre og det er ikke slik at det føles mye eller urenslig når jeg har vært på toalettet. Voks er ikke for alle! Anonymkode: 9aa46...846 Tror nok ikke jeg skal vokse noe etter denne opplevelsen😥 Anonymkode: 464a2...efb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Du må ikke finne på å barbere underlivet eller bak. Det stikker og klør og blir nuppete. Voksing er himmelen. Blir helt glatt i flere uker og klør ikke et sted når det vokser ut. I tillegg vokser det etterhvert mindre hår der man vokser. Skjønner ikke,at flere kvinner ikke har skjønt det. Anonymkode: 64401...855
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg føler av og til at jeg gjentar meg selv med dette, men få koblet til en hånddusj ved toalettet slik at du kan spyle deg når du er på do. Jeg skjønner ikke folk som klarer seg med bare papir. Spyling er topp når man har mensen, også, for ikke å snakke om når barnerumper skal tørkes. Tror det heter bidetta, jeg har fra Oras. Anonymkode: 03d11...3fb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du må ikke finne på å barbere underlivet eller bak. Det stikker og klør og blir nuppete. Voksing er himmelen. Blir helt glatt i flere uker og klør ikke et sted når det vokser ut. I tillegg vokser det etterhvert mindre hår der man vokser. Skjønner ikke,at flere kvinner ikke har skjønt det. Anonymkode: 64401...855 Sånn er det ikke når jeg vokser. For det første får jeg ofte små blødninger det hårene er nappet ut (uavhengig av om jeg har vokset selv eller vært i salong), når hårene vokser ut, klør det og i tillegg får jeg ofte inngrodde hår. Ikke varer det lenge heller... Anonymkode: ffd12...588
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du må ikke finne på å barbere underlivet eller bak. Det stikker og klør og blir nuppete. Voksing er himmelen. Blir helt glatt i flere uker og klør ikke et sted når det vokser ut. I tillegg vokser det etterhvert mindre hår der man vokser. Skjønner ikke,at flere kvinner ikke har skjønt det. Anonymkode: 64401...855 Det er jo ikke en sannhet som stemmer for alle. Når jeg vokser får jeg mange flere inngrodde hår, og det kan bli store "byller". Voksing er ikke greia for meg. Anonymkode: ffcb2...0c0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #9 Skrevet 15. oktober 2020 Bruk Inotyl evt potetmel. Førstnevnte får du på apoteket og det tar det meste av sårheter i underlivet/rumpa. Anonymkode: 3eed3...a8b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #10 Skrevet 15. oktober 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler av og til at jeg gjentar meg selv med dette, men få koblet til en hånddusj ved toalettet slik at du kan spyle deg når du er på do. Jeg skjønner ikke folk som klarer seg med bare papir. Spyling er topp når man har mensen, også, for ikke å snakke om når barnerumper skal tørkes. Tror det heter bidetta, jeg har fra Oras. Anonymkode: 03d11...3fb Men såper du inn rompa også og vasker med den? Å skylle med bare vann fjerner ikke mye bæsj da, det er fettete og klebrig. Så blir det vel himla vått overalt så det går en dorull for å tørke? Brukte sånn på sykehuset når jeg hadde født, utenom det ser jeg ikke helt nytten. Anonymkode: f228e...a0d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #11 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg har ingen problemer med det. Det høres ut som om det er mengden hår som er problemet, at det er derfor det blir sånn når du barberer. Kjipt - begge deler er ubehagelig. Anonymkode: ba8a5...be1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #12 Skrevet 15. oktober 2020 Da har du gjort det feil 😂 Anonymkode: 5c314...c43
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #13 Skrevet 15. oktober 2020 På 14.10.2020 den 16.29, Anonym bruker skrev: Du må ikke finne på å barbere underlivet eller bak. Det stikker og klør og blir nuppete. Voksing er himmelen. Blir helt glatt i flere uker og klør ikke et sted når det vokser ut. I tillegg vokser det etterhvert mindre hår der man vokser. Skjønner ikke,at flere kvinner ikke har skjønt det. Anonymkode: 64401...855 Hvor kjøper du voks? Er det vondt? Anonymkode: 81a98...83f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #14 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg barberer, og har ingen problemer med det. Anonymkode: 53879...38f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #15 Skrevet 16. oktober 2020 Barberer selvsagt helt bak når jeg først er i gang. Aldri vært plaget med kløe eller lukt. Anonymkode: db6f9...6e1
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #16 Skrevet 16. oktober 2020 Voks på salong👍Glatt og fin, både foran og bak🙈 Anonymkode: 337ad...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå