Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg var intressert i en vare å ga ett lavere bud enn prisen hun hadde satt. Hun godtar budet. Idag skulle hun sende varen men nå har plutselig fått en som ville betale prisen hun ønsker,å sier derfor at jeg ikke får kjøpe den likevel. Er ikke avtalen bindende? Vi hadde jo en avtale om at jeg skulle kjøpe den å da kan hun vel ikke velge å bare selge den til enn annen etter vi hadde en avtale?? Anonymkode: 40c94...000
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Du har rett, en avtale er bindene, men tviler på at du vil få gjennomslag likevel. Anonymkode: a20f0...888
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Du kommer ikke så langt om det er privat dette her. Men ja, dårlig deal, absolutt! Anonymkode: 221ab...0f0
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Hadde du betalt? Sånne useriøse selgere er det dessverre lite å gjøre med.. Anonymkode: 22091...4e0
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 du har rett,men har du ikke betalt noe, gjør hun dessverre som hun vil Anonymkode: 6474b...3fe
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var intressert i en vare å ga ett lavere bud enn prisen hun hadde satt. Hun godtar budet. Idag skulle hun sende varen men nå har plutselig fått en som ville betale prisen hun ønsker,å sier derfor at jeg ikke får kjøpe den likevel. Er ikke avtalen bindende? Vi hadde jo en avtale om at jeg skulle kjøpe den å da kan hun vel ikke velge å bare selge den til enn annen etter vi hadde en avtale?? Anonymkode: 40c94...000 Selger kan gjøre som hun vil... Anonymkode: d46ed...bd8
Bergen_by Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selger kan gjøre som hun vil... Anonymkode: d46ed...bd8 Selvsagt kan ikke selger gjøre som hun vil! Ikke drit deg ut med å svare på ting du helt tydlig ikke har peiling på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå