Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Skal selvfølgelig ringe i morgen tidlig og sjekke med sykehuset, men ønsker å planlegge litt mtp. mat hvis jeg må faste, for det blir i så fall mange timer. Noen som vet om man må faste når man skal få kontrastvæske før MR av brystene? Har googlet litt, men ikke funnet svar enda, så setter pris på svar, om noen vet, gjerne med link også Anonymkode: 12f84...26b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal selvfølgelig ringe i morgen tidlig og sjekke med sykehuset, men ønsker å planlegge litt mtp. mat hvis jeg må faste, for det blir i så fall mange timer. Noen som vet om man må faste når man skal få kontrastvæske før MR av brystene? Har googlet litt, men ikke funnet svar enda, så setter pris på svar, om noen vet, gjerne med link også Anonymkode: 12f84...26b Har du ikke fått innkallelsesbrev, det skal stå tydelig der. Anonymkode: 8ed38...091
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du ikke fått innkallelsesbrev, det skal stå tydelig der. Anonymkode: 8ed38...091 Det glemte jeg å skrive. Nei, jeg har ikke fått innkallelsesbrev. Skulle få det, så måtte timen plutselig fremskyndes veldig, og derfor har jeg ikke fått den. Skal dit i morgen, og kom ikke på å spørre om dette da jeg snakket med hun som ordnet timen. Anonymkode: 12f84...26b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 There is no special preparation needed prior to MRI. You will be able to take your normal medications, except hormone replacement therapy. Fasting (going without food or drink) is not necessary.Jul 26, 2017 www.insideradiology.com.au › brea... Breast MRI - InsideRadiology Anonymkode: 0bcb4...66e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: There is no special preparation needed prior to MRI. You will be able to take your normal medications, except hormone replacement therapy. Fasting (going without food or drink) is not necessary.Jul 26, 2017 www.insideradiology.com.au › brea... Breast MRI - InsideRadiology Anonymkode: 0bcb4...66e Takk for linken Regner med at det er samme prosedyrer på akkurat dette her også. Spesielt siden jeg etter xx antall googlinger ikke har funnet noe om at man må faste ved denne undersøkelsen. Da satser jeg på at jeg slipper å ta med meg mat, som er litt mer bry i øyeblikket. Men skal selvfølgelig ringe med det samme de åpner telefonen i morgen tidlig for å dobbelsjekke. Anonymkode: 12f84...26b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for linken Regner med at det er samme prosedyrer på akkurat dette her også. Spesielt siden jeg etter xx antall googlinger ikke har funnet noe om at man må faste ved denne undersøkelsen. Da satser jeg på at jeg slipper å ta med meg mat, som er litt mer bry i øyeblikket. Men skal selvfølgelig ringe med det samme de åpner telefonen i morgen tidlig for å dobbelsjekke. Anonymkode: 12f84...26b Kan ikke se for meg at innhold i magesekken kan ha noe innvirkning på MR-bilder av brystet. Magesekken blokkerer jo ikke for noe. Anonymkode: 0bcb4...66e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det glemte jeg å skrive. Nei, jeg har ikke fått innkallelsesbrev. Skulle få det, så måtte timen plutselig fremskyndes veldig, og derfor har jeg ikke fått den. Skal dit i morgen, og kom ikke på å spørre om dette da jeg snakket med hun som ordnet timen. Anonymkode: 12f84...26b Vil tro at siden du ikke fikk noe beskjed om det, så skal du ikke faste. Jeg mener fasting stort sett gjelder ved MR av mage - tarm området, uten at jeg er helt sikker. Lykke til i morra 😊 Anonymkode: 8ed38...091
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #8 Skrevet 13. oktober 2020 Har du forresten sjekket sjekket dine sider på Helfo, om innkallelse kan ha kommet der allerede ? Anonymkode: 8ed38...091
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #9 Skrevet 13. oktober 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke se for meg at innhold i magesekken kan ha noe innvirkning på MR-bilder av brystet. Magesekken blokkerer jo ikke for noe. Anonymkode: 0bcb4...66e 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil tro at siden du ikke fikk noe beskjed om det, så skal du ikke faste. Jeg mener fasting stort sett gjelder ved MR av mage - tarm området, uten at jeg er helt sikker. Lykke til i morra 😊 Anonymkode: 8ed38...091 Var egentlig det samme jeg tenkte, men ble plutselig usikker. Etter at jeg har opplevd å ikke få alle beskjeder så har jeg erfart at det er lurt å dobbelsjekke hvis jeg ikke har fått ting skriftlig Takk begge to Anonymkode: 12f84...26b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #10 Skrevet 13. oktober 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du forresten sjekket sjekket dine sider på Helfo, om innkallelse kan ha kommet der allerede ? Anonymkode: 8ed38...091 Takk, det kom jeg ikke på en gang. Skal sjekkes opp. Takk igjen Anonymkode: 12f84...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå