Gå til innhold

Edith Helene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker godt Helene, men liker ikke Edith, så jeg synes ikke kombinasjonen var noe fin. Men navnene klinger godt sammen.

Anonymkode: c67c2...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke dobbeltnavn, men liker godt både Helene og Edith. Kanskje aller best Edith:)

Anonymkode: 36e1e...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker dere det så gå for det, jeg synes det ble litt for tungt, men en blir jo vant til alt 🙂. Liker egentlig ikke Edith så godt men Helene er veldig fint 🙂

Anonymkode: 1dc58...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edith er nydelig, og det er Helene og. En herlig avveksling fra alle Sharah, Ella og Oliviaer (og alle andre korte jentebarn som slutter på a). Jeg likte kombinasjonen, men synes Edith står veldig sterkt alene.

Anonymkode: 828b6...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Edith er nydelig, og det er Helene og. En herlig avveksling fra alle Sharah, Ella og Oliviaer (og alle andre korte jentebarn som slutter på a). Jeg likte kombinasjonen, men synes Edith står veldig sterkt alene.

Anonymkode: 828b6...9c0

Hva slags navn får de lange jentebarna? 😁

Anonymkode: c67c2...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene er fint. For meg er Edith en dame i 90-årene men navnet skjemmer ingen. Velg det dere liker :)

Anonymkode: f2b47...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edith er fint. Helene er kjedelig. Kombinasjonen er tung å uttale, og stiller begge navnene i er dårlig lys.
Jeg er ikke glad i dobbeltnavn i utgangspunktet da, med noen veldig få unntak, så du trenger ikke tillegge min mening så mye vekt om du er stor fan. 

Anonymkode: 2fd1f...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Edith er fint jeg, er da popis med gamle navn og kombinasjonen du har valgt med Helene passer fint. Ikke tungt i det hele tatt. I allefall ikke tyngre enn hun over som heter Julie Helene, hennes er jo en stavelse ekstra, så uenig i det. Tenker du å bruke begge fornavna alltid? Det hadde ikke jeg giddet. Sønnen min har to fornavn som jeg planla å bruke, men det ble for slitsomt, og gleder meg heller på å bruke det av og til når det passer sånn. En i barselgruppa mi har to fornavn på sine to barn og jeg fikk hodepine hver gang hun snakket om barna sine og brukte alle navnene konstant 🤣 

Edith er nydelig både med og uten Helene. 

Anonymkode: 8f019...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Anonym bruker said:

Fin kombinasjon? 

Anonymkode: 04b60...2db

Liker det veldig godt :) passet fint :) selvom jeg synes begge navnene står best alene

Anonymkode: cb6d3...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...