Gå til innhold

Hvorfor ser vi ut som en kopp fra siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ser på buksa, fra siden, der det går inn mot skrittet på en måte.. så er vi formet som en kopp.. det må være fordi magen står ut? Elle har stått ut mye slik at buksen har formet seg slik? 

Anonymkode: 04968...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke ut som en kopp

Anonymkode: 7b31a...bd6

Skrevet

Litt usikker på hva du mener? I skrittet, fra foran til bak går vi jo inn til ingenting før vi har kjøtt og bein igjen. Burde vi heller sett ut som en boks der vi sluttet?

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ikke ut som en kopp

Ikke jeg heller😅

Skrevet

Hahaha kanskje vi bare skal glemme det. Når vi ser noen eller oss selv fra siden så ser det ut som vi ikke går rett opp... men heller utover. At skrittet på en måte buler utover. Det må komme av at magen ikke er flat sikkert.. men man skal faktisk være helt ekstremt tynn for at det skal gå rett opp der. 

Skrevet

Jeg tror at du må slutte å studere speilbildet ditt.

Anonymkode: b1336...b93

Skrevet

Hehehe, en kopp?

Tror du har stått litt for lenge foran speilet altså, jeg kan ikke si hverken søsteren min som er undervektig eller mammaen min som er overvektig ser ut som en kopp. Ikke jeg som er normalvektig heller...

Anonymkode: 0bcc5...d4d

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener men hvis jeg skal beskrive hvordan jeg ser ut fra siden så er det muligens mer en tekanne med te-varmer over. Her buler det i alle retninger. Om du «bare» ser ut som en kopp er du heldig. 

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha kanskje vi bare skal glemme det. Når vi ser noen eller oss selv fra siden så ser det ut som vi ikke går rett opp... men heller utover. At skrittet på en måte buler utover. Det må komme av at magen ikke er flat sikkert.. men man skal faktisk være helt ekstremt tynn for at det skal gå rett opp der. 

Mener du bollemus?

Skrevet

Hæææ?

Anonymkode: fce1e...dc7

Skrevet

Kopp? Artig sammenligning. Måtte faktisk le nå. Ser ingenting som minner om kopp noe sted. 

Anonymkode: c4e99...658

Skrevet

Bilde, takk! 

Anonymkode: b5856...b24

Skrevet

Ta deg litt luft....?

Anonymkode: 699ee...ac0

Skrevet

Tror du glemte en r i den "koppen" din, HI.

En kropp ser ut som en kropp, også i profil.

Anonymkode: eb1e6...d82

Skrevet

Vil gjerne se bilde av en kropp som ser ut som en kopp. Klarer ikke å forestille meg det....

Anonymkode: 0e292...728

Skrevet

jeg har hørt om kropper som ligner på mat, pære, eple eller den kjipe muffinsen, men kopp var nytt for meg? 

kaffekopp? Tekopp? Sutrekopp? Det siste syntes jeg mange ligner på både forfra og bakfra i tilegg til siden.

Skrevet

Hvilke kopper er det egentlig du har i skapet? 

Anonymkode: 2f2cb...618

Skrevet
12 minutter siden, Juliea Ruler skrev:

jeg har hørt om kropper som ligner på mat, pære, eple eller den kjipe muffinsen, men kopp var nytt for meg? 

kaffekopp? Tekopp? Sutrekopp? Det siste syntes jeg mange ligner på både forfra og bakfra i tilegg til siden.

Sutrekopper kan man faktisk identifisere selv med øynene lukket, av og til.

Jeg gikk inn for å finne ut hvordan i alle dager hi beskriver en kropp som en kopp, og det jeg lurer mest på nå er: Hvor er da hanken?

Skrevet
11 minutter siden, Superdolly skrev:

Sutrekopper kan man faktisk identifisere selv med øynene lukket, av og til.

Jeg gikk inn for å finne ut hvordan i alle dager hi beskriver en kropp som en kopp, og det jeg lurer mest på nå er: Hvor er da hanken?

Det er det vel bare guttekopper som har 😁

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det vel bare guttekopper som har 😁

🤣 jeg lo høyt jeg nå. Så dårlig humor 🙈

Skrevet

Kan du ikke lage en tegning, og forklare litt nærmere, hi? 

Anonymkode: 93a5d...374

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...