Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Har en venninne som er helt super men som innimellom har noen rare utspill. Og det er gjerne når det kommer til menn. Jeg har vært sammen med fyren min i ti år nå. Vi er begge 27 og er gift. Hun har også mann. Det rare er at hun stadig vekk kommenterer puppene sine f.eks hvis vi har litt å drikke sammen. At de er så små og rare osv. Hun holder på sånn til vi andre sier at hun er fin. Hun må ha bekreftelse, ofte. Jeg har bare vent meg til det, men synes det er rart. Fiske etter komplimenter er jo barnslig. I helgen var hun på besøk hos meg, og vi var ute på byen. Hun skulle bare sove over. Da vi kom hjem hadde hun er « kjempemorsom ide»! Hun ville gå inn på soverommet vårt og legge seg i sengen hos min mann og se reaksjonen hans. Det syns hun hørtes kjempegøy ut. Jeg bare stod og så på henne og lo og spurte om hun var vel bevart? Hun ble litt sur og lot det vær. Nå er jeg lei av oppførselen hennes. Jeg har sagt slike ting til henne flere ganger, men hun tar det liksom ikke. Hvordan ville dere gått fram? S Anonymkode: f1d03...103
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Hun høres veldig usikker ut. Vet ikke om jeg hadde orket dette i lengden, eventuelt unngå situasjoner som inneholder alkohol med henne. Anonymkode: 95cc4...71c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har en venninne som er helt super men som innimellom har noen rare utspill. Og det er gjerne når det kommer til menn. Jeg har vært sammen med fyren min i ti år nå. Vi er begge 27 og er gift. Hun har også mann. Det rare er at hun stadig vekk kommenterer puppene sine f.eks hvis vi har litt å drikke sammen. At de er så små og rare osv. Hun holder på sånn til vi andre sier at hun er fin. Hun må ha bekreftelse, ofte. Jeg har bare vent meg til det, men synes det er rart. Fiske etter komplimenter er jo barnslig. I helgen var hun på besøk hos meg, og vi var ute på byen. Hun skulle bare sove over. Da vi kom hjem hadde hun er « kjempemorsom ide»! Hun ville gå inn på soverommet vårt og legge seg i sengen hos min mann og se reaksjonen hans. Det syns hun hørtes kjempegøy ut. Jeg bare stod og så på henne og lo og spurte om hun var vel bevart? Hun ble litt sur og lot det vær. Nå er jeg lei av oppførselen hennes. Jeg har sagt slike ting til henne flere ganger, men hun tar det liksom ikke. Hvordan ville dere gått fram? S Anonymkode: f1d03...103 Ikke drikk sammen med henne mer. Hun er jo en bekreftelsesjunkie. Anonymkode: 466f5...b6b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun høres veldig usikker ut. Vet ikke om jeg hadde orket dette i lengden, eventuelt unngå situasjoner som inneholder alkohol med henne. Anonymkode: 95cc4...71c Vil ikke si hun høres usikker ut! Hun syns tydeligvis at hun selv er fin, og gir seg ikke før andre er enig. Tror du bare må være rett frem: "slutt å gnål, vi er ikke interessert i puppene dine" og hvis hun kommer med mer som den sengegreia, sier du at du lurer oppriktig på hva som feiler henne, og hva hun vil oppnå med dette. Anonymkode: d89e9...043
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Har en venninne som er helt super men som innimellom har noen rare utspill. Og det er gjerne når det kommer til menn. Jeg har vært sammen med fyren min i ti år nå. Vi er begge 27 og er gift. Hun har også mann. Det rare er at hun stadig vekk kommenterer puppene sine f.eks hvis vi har litt å drikke sammen. At de er så små og rare osv. Hun holder på sånn til vi andre sier at hun er fin. Hun må ha bekreftelse, ofte. Jeg har bare vent meg til det, men synes det er rart. Fiske etter komplimenter er jo barnslig. I helgen var hun på besøk hos meg, og vi var ute på byen. Hun skulle bare sove over. Da vi kom hjem hadde hun er « kjempemorsom ide»! Hun ville gå inn på soverommet vårt og legge seg i sengen hos min mann og se reaksjonen hans. Det syns hun hørtes kjempegøy ut. Jeg bare stod og så på henne og lo og spurte om hun var vel bevart? Hun ble litt sur og lot det vær. Nå er jeg lei av oppførselen hennes. Jeg har sagt slike ting til henne flere ganger, men hun tar det liksom ikke. Hvordan ville dere gått fram? S Anonymkode: f1d03...103 Maria frå PHotell du er vennine med? Anonymkode: 92808...549
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Nå lurer jeg på hvordan han hadde reagert om hun gikk inn i et mørkt soverom, lot som hun var deg, begynte å suge han, og du plutselig slo på lyset og han fikk syn på deg. Lurer på hvordan han hadde reagert da? 😄 Anonymkode: 181fe...a89
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #8 Skrevet 13. oktober 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå lurer jeg på hvordan han hadde reagert om hun gikk inn i et mørkt soverom, lot som hun var deg, begynte å suge han, og du plutselig slo på lyset og han fikk syn på deg. Lurer på hvordan han hadde reagert da? 😄 Anonymkode: 181fe...a89 Jeg tror oppriktig talt han hadde blitt fly forbanna på både meg og henne. HI Anonymkode: f1d03...103
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #9 Skrevet 13. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tror oppriktig talt han hadde blitt fly forbanna på både meg og henne. HI Anonymkode: f1d03...103 Med rette! Jeg vil gå så langt som å si at det ville vært overgrep. Anonymkode: 6e84c...c97
Sommerkroppen 2029 Skrevet 13. oktober 2020 #10 Skrevet 13. oktober 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå lurer jeg på hvordan han hadde reagert om hun gikk inn i et mørkt soverom, lot som hun var deg, begynte å suge han, og du plutselig slo på lyset og han fikk syn på deg. Lurer på hvordan han hadde reagert da? 😄 Anonymkode: 181fe...a89 Tja, jeg vet at om kompisen til min mann hadde krøpet under dynen for å slikke meg i stummende mørke, og om mannen min hadde stått der og slått på lyset, så ville jeg bedt om skilsmisse. Det er jo et overgrep.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #11 Skrevet 13. oktober 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå lurer jeg på hvordan han hadde reagert om hun gikk inn i et mørkt soverom, lot som hun var deg, begynte å suge han, og du plutselig slo på lyset og han fikk syn på deg. Lurer på hvordan han hadde reagert da? 😄 Anonymkode: 181fe...a89 Du kan nok lure på d, men å le av den tanken, er litt merkelig! Er du venninna? Anonymkode: d89e9...043
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #12 Skrevet 13. oktober 2020 Usikker og/eller umoden, kanskje hun ikke får nok oppmerksomhet fra mannen sin? Anonymkode: e3e58...566
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #13 Skrevet 13. oktober 2020 29 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Tja, jeg vet at om kompisen til min mann hadde krøpet under dynen for å slikke meg i stummende mørke, og om mannen min hadde stått der og slått på lyset, så ville jeg bedt om skilsmisse. Det er jo et overgrep. Ja, det hadde vært overgrep. Men det er jo noe annet da. Anonymkode: 181fe...a89
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #14 Skrevet 13. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå lurer jeg på hvordan han hadde reagert om hun gikk inn i et mørkt soverom, lot som hun var deg, begynte å suge han, og du plutselig slo på lyset og han fikk syn på deg. Lurer på hvordan han hadde reagert da? 😄 Anonymkode: 181fe...a89 Det er jo faktisk voldtekt, og så ler du? Det sier i hvert fall mye om deg som menneske ... HI: Jeg ville unngått å drikke sammen med henne. Anonymkode: ddf79...fd3
Sommerkroppen 2029 Skrevet 14. oktober 2020 #15 Skrevet 14. oktober 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det hadde vært overgrep. Men det er jo noe annet da. Anonymkode: 181fe...a89 Nei det er akkurat det samme.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #16 Skrevet 14. oktober 2020 9 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Nei det er akkurat det samme. Nei, menn er større. Menn kan true med vold. Menn føler seg ikke truet av kvinner. Det er forskjellen og det er en veldig stor forskjell. Anonymkode: 181fe...a89
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #17 Skrevet 14. oktober 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, menn er større. Menn kan true med vold. Menn føler seg ikke truet av kvinner. Det er forskjellen og det er en veldig stor forskjell. Anonymkode: 181fe...a89 Tuller du eller? Snakk om stereotypiske fordommer, hjelpes Anonymkode: 37cdf...978
Jordbærblomst Skrevet 14. oktober 2020 #18 Skrevet 14. oktober 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, menn er større. Menn kan true med vold. Menn føler seg ikke truet av kvinner. Det er forskjellen og det er en veldig stor forskjell. Anonymkode: 181fe...a89 Gjør det vondt å være så kunnskapsløs?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #19 Skrevet 14. oktober 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tuller du eller? Snakk om stereotypiske fordommer, hjelpes Anonymkode: 37cdf...978 8 minutter siden, Jordbærblomst skrev: Gjør det vondt å være så kunnskapsløs? Har dere noen argumenter eller er folk bare dumme når dere ikke har noen argumenter? Helt ærlig, har ingen av dere noensinne følt dere truet av en mann? Hvor mange menn mener dere har følt seg truet av en kvinne? Anonymkode: 181fe...a89
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #20 Skrevet 14. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har dere noen argumenter eller er folk bare dumme når dere ikke har noen argumenter? Helt ærlig, har ingen av dere noensinne følt dere truet av en mann? Hvor mange menn mener dere har følt seg truet av en kvinne? Anonymkode: 181fe...a89 Menn anmelder også kvinner for vold, og menn utsettes for voldtekt av kvinner, men det er tabubelagt, nettopp på grunn av slike idiotiske holdninger du viser. Som synes voldtekt av menn er morsomt, eller i full alvor(?) tror at ingen menn føler seg truet av noen kvinner. Problemet med å argumentere med nettroll, er at de ikke godtar premissene for hva som er argumenter, sannheter og reelle situasjoner. Selv om det er mer vanlig at menn, på grunn av sin fysikk, oftere kan oppleves som fysisk truende enn kvinner, betyr jo ikke det at det er uvanlig i motsatt retning likevel. Et overgrep er og blir et overgrep, uten at noen skal kunne komme med generelle kjønnssterotypiske fordommer i et søkt forsøk på å bagatellisere det. Anonymkode: ddf79...fd3
Jordbærblomst Skrevet 14. oktober 2020 #21 Skrevet 14. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har dere noen argumenter eller er folk bare dumme når dere ikke har noen argumenter? Helt ærlig, har ingen av dere noensinne følt dere truet av en mann? Hvor mange menn mener dere har følt seg truet av en kvinne? Anonymkode: 181fe...a89 Du kan ikke helt alvorlig mene at vold mot menn, utført av kvinner, ikke eksisterer. Jo, da er du kunnskapsløs.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #22 Skrevet 14. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har dere noen argumenter eller er folk bare dumme når dere ikke har noen argumenter? Helt ærlig, har ingen av dere noensinne følt dere truet av en mann? Hvor mange menn mener dere har følt seg truet av en kvinne? Anonymkode: 181fe...a89 Hvis du tror dette, så ja, da er du ærlig talt dum Anonymkode: 37cdf...978
Sommerkroppen 2029 Skrevet 14. oktober 2020 #23 Skrevet 14. oktober 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, menn er større. Menn kan true med vold. Menn føler seg ikke truet av kvinner. Det er forskjellen og det er en veldig stor forskjell. Anonymkode: 181fe...a89 Situasjonen er slik: venninnen/kompisen kommer inn i mørket på et soverom hjemme hos vennene. Gir seg ut for å være kona/mannen. Den som allerede ligger i senga tror det er partneren og ser det ikke siden det er mørkt i rommet. Hva mener du er forskjellen her? Et overgrep er et overgrep uavhengig av kjønn.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #24 Skrevet 15. oktober 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, menn er større. Menn kan true med vold. Menn føler seg ikke truet av kvinner. Det er forskjellen og det er en veldig stor forskjell. Anonymkode: 181fe...a89 Å utnytte en person seksuelt mens han/hun er bevisstløs eller på annen måte ute av stand til å gi sitt samtykke, er jo et overgrep uansett hvem av dem som er sterkest. Den sovende har ingen nytte av å være størst da, for han sover jo. Alle er hjelpeløse når de sover. Anonymkode: 466f5...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå