Gå til innhold

Hadde dere reist til Italia i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer derfra og har ikke møtt familien på et år. Savner dem mye og har vært så redd for dem i coronatiden. Hadde dere reist i jula?

Anonymkode: 55a5b...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer derfra og har ikke møtt familien på et år. Savner dem mye og har vært så redd for dem i coronatiden. Hadde dere reist i jula?

Det kommer jo helt an på. Har du tid og mulighet økonomisk for å gå i karantene ved hjemkomst? Bor familien i et område med lite smitte? Mange hensyn å ta. 

Skrevet

Jeg har mulighet for karantene og familien bor i et øde område med lite smitte. Hi

Skrevet

Jeg har det likt som du, bare at familien min er i Tyskland. Det er dessverre uaktuelt for oss å reise dit i jula, karantene både når jeg kommer dit og når jeg kommer hjem går ikke.

Angrer på at jeg ikke reiste i sommerferie.

Anonymkode: 3bef9...8f2

Skrevet

Nei.

Men jeg er i risikogruppa da, og reiser ikke til søsteren min i Oslo heller.

Anonymkode: 43aa0...394

Skrevet

Nei. Jeg forholder meg til anbefalingene om å begrense reisevirksomhet mest mulig. 

Anonymkode: 0abd8...587

Skrevet

Nei, men jeg har ikke familie der heller. Jeg har forståelse for at du ønsker det, og når området de bor i også har liten smitte så hadde jeg fort vurdert det samme om jeg var i din situasjon.

Skrevet

Ja det hadde jeg

Anonymkode: b3cae...ca7

Skrevet

Ja, i din situasjon hvor det er lite smitte (forutsatt at det holder seg slik) og dere kan gå i karantene hadde jeg sikkert reist. Jeg har sett min mor én gang (to timer) siden sommeren 2019, så forstår savnet. Hun er i Norge, men bor på sykehjem. 

Anonymkode: 2d6a5...6cc

Skrevet

I ditt tilfelle hi så hadde jeg gjort det. Såfremt situasjonen i området holder seg stabil. Vi skal også kanskje besøke familie i utlandet. Forstår godt savnet ♥️

Skrevet

Jeg, nei. I ditt tilfelle ja, hvis jeg fikk en reiseforsikkring som dekket koronaproblemer og jeg hadde en plan for karantene både når jeg var der og når jeg kom hjem. Kjedelig å sitte i karantene i Italia før du kan treffe familien.

Anonymkode: 28236...814

Skrevet

Ja, det ville jeg gjort. ☺️

Anonymkode: 41e22...ad3

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Nei det hadde jeg ikke

Anonymkode: 6ab12...6e4

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke. Vi reiser heller ikke til familie i England.

Anonymkode: 98631...024

Skrevet

Nei, turer, besøke familie lengre unna osv må vente, for jeg hadde ikke klart å ha det på samvittigheten at jeg hadde smittet noen.  Vi jobber og går på skole, slik at det er en mulighet for at vi blir smittet uten at vi vet det eller prøver å forhindre det. 

Anonymkode: cf5e3...9f1

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort. Jeg skal besøke kjæresten min. Har ikke sett hverandre siden en helg i juni. 

Anonymkode: 770a9...3f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...