Gå til innhold

Ville dere tatt barnet ut av barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet er 16mnd og har vanskelige dager da han kun går 50%, vi har lenge stått på venteliste for 100% plass. Siden bhg aldri har full avd da to av barna sjelden er der spurte jeg om han kunne få gå litt hver dag eller om de kunne være litt fleksible og la han gå 3 gr i uka og dele de 24 timene på det. Dette kunne de heller ikke og sa jeg evt kunne prøve en annen bhg. Jeg har hatt barn i barnehagen der i 11år så vil helst ikke bytte bhg. Vurderer å ta han ut og ha han hjemme til de har full plass da han ikke slår seg til ro med å være der såpass lite. Han gråter en del og blir liksom ikke trygg. Han startet i bhg 1sept. Ville dere gitt det mer tid?

Anonymkode: e8c41...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gi det mye mer tid! Du kan ikke forvente at barnet blir så fort trygg!

Anonymkode: c0767...ec7

Skrevet

Mer tid, ja!

Anonymkode: c162b...96a

Skrevet

Min gutt brukte 3 mnder før han ble trygg i barnehagen å etter det likte han seg veldig godt der.

Skrevet

Gikk de 50% ? Mine andre barn begynte fulltid,men når man kun går 2 og 3dager blir det vanskelig å tilpasse seg. 

Anonymkode: e8c41...03c

Skrevet

Må han gå i bhg? Hvis du likevel er hjemme..?. hold han hjemme til han får full plass... eller i en annen bhg?

Men han har ikke gått der mange dagene. Min datter ble ikke trygg før det hadde gått 6 mnd... hun gikk fult

Anonymkode: 21cec...616

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min datter ble ikke trygg før det hadde gått 6 mnd... hun gikk fult

Anonymkode: 21cec...616

Og du ser ikke at det kanskje gikk hånd i hånd...!!?

Anonymkode: 4fb93...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...