Gå til innhold

Hvordan vet jeg hvem som er faren?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Okay, bare with me. Jeg hadde samleie med A den 15. august, og for å være ærlig var jeg så full at jeg ikke husker om vi brukte kondom eller ikke, men jeg tror vi gjorde det. Skulle hatt mensen rundt den 27. august, men fikk ikke mensen før 8. september. Alle graviditetstestene jeg tok etter samleie med A var negative, og da jeg fikk mensen var jeg sikker på at jeg ikke var gravid. 15. august var heller ikke en dag som var sannsynlig å bli gravid på i følge appen jeg bruker for å tracke mensen etc. 
 

Så hadde jeg ubeskyttet samleie med B den 18. og 21. september, som begge var markert som sannsynlige dager å bli gravid på.

I går var jeg to dager forsinka med mensen igjen, og tok to graviditetstester som begge var positive. 
 

Så, til spørsmålet: Hvor sikker kan jeg være på at det er B jeg er gravid med, og ikke A? Jeg fikk jo mensen til slutt etter å ha vært med A, og graviditetstestene jeg tok etter å ha vært med ham var jo negative alle sammen. Tok alle testene minst tre uker etter samleie med A, og hadde ingen tegn til å være gravid. 
 

Nå, tre uker etter å ha vært med B, trodde jeg at mensen var rett rundt hjørnet siden jeg har ømme bryster og hatt intense mensenmurringer, noe jeg aldri har ellers. Leste at dette er vanlig etter tre uker om man er gravid, og det er jeg jo. Har ikke hatt noen andre tegn til at jeg er gravid, som jeg burde ha fått om jeg var gravid med A, siden det er såpass "lenge" siden. 
 

Så jeg føler meg jo rimelig sikker på at jeg er gravid med B, men hva tenker dere...?

Anonymkode: d0533...4fd

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

16 minutes ago, Anonym bruker said:

org_Hendricks_Caplan_Oppdrag%20abort_oms

Anonymkode: 692d4...d14

Og du da? Mener du at jeg skal ta abort? Fornærma jeg deg?

Anonymkode: d0533...4fd

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du da? Mener du at jeg skal ta abort? Fornærma jeg deg?

Anonymkode: d0533...4fd

Tenker ikke du at det hadde vært det klokeste? Og heller vente til ting er litt mer stabilt?

Anonymkode: 692d4...d14

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle hvem faren er.

Dette barnet beholder du ikke. Barn fortjener å bli født inn i stabile rammer med oppegående foreldre. 

Anonymkode: c9232...123

Lenke til kommentar

Tidlig UL vil fastslå ganske nøyaktig hvor langt på vei du er. Stikk til legen og si du ikke vet når du ble gravid så får du tidlig UL. Er jo over en måneds sprik mellom de to, så da burde det være enkelt å se. 

Lenke til kommentar

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men gudameg da, for noen svar du får🙄🙈 Er B som er far.

Anonymkode: 9d3dc...86f

Det er jo fakta? Barn er ikke en ny genser, eller et par sko. Det er et menneske, man har med seg resten av livet. Når han/hun er 6 år, 13 år, 20 år, 35 år,  50 og helt til den dagen man dør. 
Man er ansvarlig for sunn utvikling av dette barnet, og da burde man være skarp nok til å sette barnet til verden under de beste forutsetninger. 

Anonymkode: c9232...123

Lenke til kommentar
På 12.10.2020 den 22.41, Anonym bruker skrev:

Okay, bare with me. Jeg hadde samleie med A den 15. august, og for å være ærlig var jeg så full at jeg ikke husker om vi brukte kondom eller ikke, men jeg tror vi gjorde det. Skulle hatt mensen rundt den 27. august, men fikk ikke mensen før 8. september. Alle graviditetstestene jeg tok etter samleie med A var negative, og da jeg fikk mensen var jeg sikker på at jeg ikke var gravid. 15. august var heller ikke en dag som var sannsynlig å bli gravid på i følge appen jeg bruker for å tracke mensen etc. 
 

Så hadde jeg ubeskyttet samleie med B den 18. og 21. september, som begge var markert som sannsynlige dager å bli gravid på.

I går var jeg to dager forsinka med mensen igjen, og tok to graviditetstester som begge var positive. 
 

Så, til spørsmålet: Hvor sikker kan jeg være på at det er B jeg er gravid med, og ikke A? Jeg fikk jo mensen til slutt etter å ha vært med A, og graviditetstestene jeg tok etter å ha vært med ham var jo negative alle sammen. Tok alle testene minst tre uker etter samleie med A, og hadde ingen tegn til å være gravid. 
 

Nå, tre uker etter å ha vært med B, trodde jeg at mensen var rett rundt hjørnet siden jeg har ømme bryster og hatt intense mensenmurringer, noe jeg aldri har ellers. Leste at dette er vanlig etter tre uker om man er gravid, og det er jeg jo. Har ikke hatt noen andre tegn til at jeg er gravid, som jeg burde ha fått om jeg var gravid med A, siden det er såpass "lenge" siden. 
 

Så jeg føler meg jo rimelig sikker på at jeg er gravid med B, men hva tenker dere...?

Anonymkode: d0533...4fd

Du bør ta abort. Det høres ut som du ikke kan ta ansvar for deg selv engang. Du har tydeligvis ikke noe sperre, og du ligger rundt. Vent til å få barn til du blir voksen. 

Anonymkode: 9210f...33a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...