Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Hei alle fine! Jeg skriver på en oppgave nå, og lurte på om noen ville være så snill å kanskje dele sine tanker, refleksjoner og synspunkter? Det dette handler om er egentlig temaet "planlagt slåssing" blant ungdom. Skriv gjerne hva du tenker! Og om du vet om noen som har vært involvert i dette eller har kjennskap, så gjerne skriv hvordan dette foregikk anonymt! - Hvordan kan man forstå planlagt slåssing? - Hvem er disse ungdommene som involverer seg i disse typene slåsskamper? Er det et spesielt miljø? Hvorfor skjer dette? Hva kan være årsakene til at dette skjer? - Har sosiale medier mye å si når det kommer til å avtale dette? Hvordan er prosessene før en eventuell slåsskamp? Hvordan klarer de å skjule det for foreldrene? Vet foreldrene det? - Hva finnes av eksisterende tilbud og tiltak MOT dette problemet? og hvor populært tror du at planlagt slåssing er? Hvordan bør man som forelder gå frem for å gjøre noe med dette, ha fokus på forebygging, osv..? Setter stor pris på om du gidder å ta deg tid til å lese og å kommentere på dette! Anonymkode: 7a6a1...a24
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Gjør din egen oppgave. Anonymkode: 0db89...232
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Hvis du skriver en A4 om hva du lærer hvis andre gjør oppgavene dine for deg så kanskje jeg vil hjelpe deg. Anonymkode: fc6ba...1ad
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Oppgaven er nok mer omfattende enn som så. Jeg ville bare høres andre tanker og synspunkter, for å få til å reflektere mer rundt temaet, og også fordi jeg er nysgjerrig på hva andre tenker kan være for eksempel årsaken, om folk har kjennskap til dette, og så videre. Min egen oppgave må jeg uansett skrive selv, og dette kan ikke være mer til hjelp enn at jeg reflekterer mer og får høre andres synspunkt.. Anonymkode: 7a6a1...a24
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Googler du planlagt slåssing mellom ungdom forskning så finner du en del artikler. Jeg tror ikke det er enkle svar på dette, tror det er mange årsaker til at det skjer, ikke bare én. En miks av kultur, makt, økonomi, manglende tilhørighet og mening, frykt, manglende grenser, falle utenfor, gjenger +++ Anonymkode: 7d743...922
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Googler du planlagt slåssing mellom ungdom forskning så finner du en del artikler. Jeg tror ikke det er enkle svar på dette, tror det er mange årsaker til at det skjer, ikke bare én. En miks av kultur, makt, økonomi, manglende tilhørighet og mening, frykt, manglende grenser, falle utenfor, gjenger +++ Anonymkode: 7d743...922 Takk for svar og deling av tanke! Har lest mange av artiklene allerede! Anonymkode: 7a6a1...a24
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 Du kan jo sammenlikne det med en planlagt fotballkamp mellom to rivaliserende byer. Anonymkode: c67af...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå