Gå til innhold

Robotstøvsuger - hvor mye må dere sette bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne egentlig tenke meg en robotstøvsuger, men skjønner ikke hvordan den skal komme til der det er nødvendig.

Får den egentlig støvsugd under spisebordet når stolene står der? 
Innbiller meg at vi må flytte spisebordstoler, pianokrakken og andre «løse» møbler for at det skal funke. Eller klarer den å ta det verste hverdagsstundene og støvet?

(skjønner at vi må støvsuge med vanlig støvsuger innimellom for å komme til overalt).

Anonymkode: 2751d...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytter ikke noe som helst. Den går mellom stolbena her. 

Anonymkode: f8cb9...71f

Skrevet

Den finner en vei mellom stolbeina i stua her, men ikke på kjøkkenet, så der løfter vi opp et par av dem så den kommer til. Vi tar bort løse ryer og småting som står på gulvet. Løfter opp sekker i gangen, dorullholderen på badet ol. 

Skrevet

Løfter ikke bort noe, men har montert magnetlist på en litt høy terskel slik at den går rundt og ikke setter seg fast der. Den satte seg akkurat fast under trappa også, så har limt på en liten ekstra list. Nå rydder jeg bare opp mobillader og ting som tilfeldigvis ligger på gulvet (sokker etter barna eller en avis feks). Støvsuger fast hver dag vi er ute av huset. 

Anonymkode: 19e31...0f9

Skrevet

Xiaomi’n min går overalt. Den er rå!

Anonymkode: 25c9c...331

Skrevet

Flytter alt innimellom, men som regel lar jeg den bare gå med alt slik det vanligvis står.

Anonymkode: 823bd...9ed

Skrevet

Stolene står på gulvet. Kan ikke sette ti stoler oppå bordet hver dag. Noen ganger står de inntil bordet, noen ganger drar jeg de it, sånn som når noen sitter på dem. Robotstøvsugeren gjør en god jobb under spisebordet uansett. 

Ellers flytter vi på sokker, ladekabler, lego, nerfskudd og andre småting som i utgangspunktet ikke skal være på gulvet. Alt annet går robotstøvsugeren under. Huset vårt er innredet med veldig mye vegghengt interiør, så støvsugeren går under klærne i alles klesskap, under skohyllene i yttergangen, og ellers under senger, sofaer, bord i alle rom. Eneste rom som ikke får daglig besøk av en av robotstøvsugerene er badene. Der er dørstokkene for høye pga membran. 

Anonymkode: 32ed8...275

Skrevet

Det kommer an på bredden mellom stolbena om du må sette opp en stol eller to. Vi har stoler hvor roborocken går mellom beina, og der hvor den ikke har plass. Sofaen er for lav til at den går under, ellers rekker den i grunn over alt. Småplukk må selvfølgelig ryddes vekk. 

Anonymkode: 548e0...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...