Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Sønnen min på 1 år gråter i barnehagen om han ikke blir bært ! Kan jeg kreve at de bærer han hele dagen ? Skjønner de ikke kan det hele tiden . Andre tips ? Det vil jo sikkert gå over . Men han raser virkelig! Noen andre som har opplevd det samme ? Anonymkode: 89f5c...162
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Det er en tilvenning periode. Du kan ikke kreve at ditt barn blir båret hele dagen. Det vil gå utover rygg til de ansatte, men kanskje barnet kan få sitte i en vogn? Anonymkode: bbbdb...c34
Optatium Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Har han akkurat begynt? Han kan selfølgelig ikke bæres hele dagen, men jeg har erfart at personalet jammen bærer mer enn de burde får å gi ungene trygghet.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Barnehagen er vant til å få barn som trenger denne nærheten. Det du kan gjøre er å spørre om de kan fortelle deg hvordan de jobber bevisst med dette og hvor lang tid de mener at det tar for barn som er usikre å tilvenne seg den nye situasjonen. Anonymkode: 93561...760
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Gått i 4 uker nå. Han raser om han ikke får full oppmerksomhet . Men han er blid innimellom når de spiser og sånt nå da, så går fremover . Får bare gi det mer tid da Anonymkode: 89f5c...162
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 Roer han seg i vogn? I bhg småen så satt de han i vognen inne på avdelingen å trillet på han,da sluttet han å skrike. Anonymkode: 5d1ec...87d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Sønnen min på 1 år gråter i barnehagen om han ikke blir bært ! Kan jeg kreve at de bærer han hele dagen ? Skjønner de ikke kan det hele tiden . Andre tips ? Det vil jo sikkert gå over . Men han raser virkelig! Noen andre som har opplevd det samme ? Anonymkode: 89f5c...162 Nei det kan du aboslutt ikke kreve. Min begynte først som 10 måneder,men det funket dårlig da han helst ville bli bært hele tiden, og det får man ikke gjort når det er 13-14 andre små . så vi tok han ut, men betalte selvom vi ikke brukte plassen, han begynte året etter i september i steden 19mnd, da gikk det veldig bra Anonymkode: c2215...41a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #8 Skrevet 12. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min på 1 år gråter i barnehagen om han ikke blir bært ! Kan jeg kreve at de bærer han hele dagen ? Skjønner de ikke kan det hele tiden . Andre tips ? Det vil jo sikkert gå over . Men han raser virkelig! Noen andre som har opplevd det samme ? Anonymkode: 89f5c...162 Nei, det kan du ikke kreve. de ansatte i barnehagen bærer mer enn nok om ikke foreldre skulle sette krav til det i tillegg. Kanskje de kan ha en vogn inne på avdelingen som han kan sitte i, i perioder i løpet av dagen. Og nei, det er ikke uvanlig, men la de ansatte løse det. Anonymkode: 9aa9b...7e0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #9 Skrevet 12. oktober 2020 Det kan du selvsagt ikke kreve. Men jeg har hatt barn i barnehage som vi en periode bar mye i bæresele fordi det var det barnet trengte. Andre finner trygghet i vognen sin. Ved et par tilfeller har jeg opplevd at barnet rett og slett ikke klarer å etablere seg i barnehage. Det er sjeldent, men det skjer. Anonymkode: cf567...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå