Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Her: https://www.dinside.no/fritid/slik-skal-danskene-sikre-avstand/72940784 Jeg begynner å tro at vi alle blir utsatt for et giganteksperiment. Hvor mye skal til for å hjernevaske og lure et helt folk? En hel verden? Anonymkode: d0e3d...90c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Trist at det er nødvendig, men enkelte begynner å gi blaffen. Jeg har avstand og smittevern i bakhodet hele tiden, men selv når jeg passer på å stå alene og ute av veien for andre opplever jeg at flere stryker tett forbi. Kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å vise litt hensyn i en ekstraordinær situasjon. Verken jeg eller familien er i noen risikogruppe, men marerittet er å smitte noen som kan bli alvorlig syke eller dø. Anonymkode: c2504...3fa
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Altfor mange bryr seg ikke lenger, så jeg har stor forståelse for at noen av de i risikogruppene ønsker å bruke det. Men det er tragisk at det er nødvendig for at folk skal ta hensyn, spørsmålet er jo om det vil hjelpe noe.vanskelig Anonymkode: 524f1...115
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 du virker svært lite sympatisk i alle fall Anonymkode: c882b...ae0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Flertallet bryr seg ikke om metern. Jeg har hele tiden ønsket de skulle beholde 2metern slik at folk kanskje klarte å holde 1meter. Jeg går med en knallrød tskjorte der det står hold 1meter avstand på når jeg er på jobb. I starten så holdt folk avstand, nå gjør de ikke det. Så en liten button tror jeg ikke har noe for seg. Anonymkode: 6fbbd...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå