Gå til innhold

Hvor kan man opprette for å ta imot penger anonymt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen steder. Hvem vil kaste penger ut vinduet?

Anonymkode: 021f3...bf3

Skrevet

Det skal du ikke kunne. Myndighetene skal kunne kontrolere pengestrømmen for å hindre hvitvasking og skattesnusk.

Anonymkode: d3ac2...049

Skrevet

Det har jeg lurt på også. Har opplevd så mye og er alene med mange barn uten fast inntekt. Vi har det utrolig tøft,men kan ikke utlevere meg pga barna og vi bor på et lite sted. 

Anonymkode: 437e4...b46

Skrevet

Du blir aldri helt anonym men du kan kanskje bruke feks spleis vil jeg tro. 
Men det er vel svært få mennesker som gir noe til noen som er anonym. 

Anonymkode: b7bfb...443

Skrevet

Hvordan fungerer paypal? Må jo gå ann å motta penger anonymt? 

Anonymkode: 1a896...96e

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skal du ikke kunne. Myndighetene skal kunne kontrolere pengestrømmen for å hindre hvitvasking og skattesnusk.

Anonymkode: d3ac2...049

He he 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

He he 

Takk, nå ble jeg opplyst.

Anonymkode: e859a...e11

Skrevet

Dersom du trenger hjelp kan du gå gjennom organisasjoner som Hjelp oss å hjelpe. Du blir selvfølgelig ikke anonym for personen du kontakter, men denne ber så om hjelp i gruppen på vegne av deg, slik at ingen får vite hvem du er. De får kun info om hva du trenger hjelp til (for eksempel klær/leker til en toåring, kaker til en bursdag, ulltøy og vintersko til en ungdom etc).

Anonymkode: 028bf...f32

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom du trenger hjelp kan du gå gjennom organisasjoner som Hjelp oss å hjelpe. Du blir selvfølgelig ikke anonym for personen du kontakter, men denne ber så om hjelp i gruppen på vegne av deg, slik at ingen får vite hvem du er. De får kun info om hva du trenger hjelp til (for eksempel klær/leker til en toåring, kaker til en bursdag, ulltøy og vintersko til en ungdom etc).

Anonymkode: 028bf...f32

Ikke mye anonymitet der. Jeg kjenner ei som har ansvaret for et område og hun snakker mer enn gjerne om hvem som får hva og hvorfor! 

Anonymkode: c62e9...8c3

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke mye anonymitet der. Jeg kjenner ei som har ansvaret for et område og hun snakker mer enn gjerne om hvem som får hva og hvorfor! 

Da melder du selvfølglig fra om hvordan hun holder på, for ingen seriøse aktører ønsker slike i jobb for seg.

Hi, hvorfor føler du at du trenger en slik anonym måte å ta imot penger?

Anonymkode: f5f66...3f2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

For å hindre at det dukker opp på en eventuell kontoutskrift? Det mest anonyme du kan få til er kontanter, men da må du nesten treffe folk for å få det. 

Anonymkode: f21d3...5fa

Skrevet

Den som sender må ha eposten din som du har registrert på paypal. Og da tror jeg kontaktinfo dukker opp. 

Anonymkode: bd2fc...68a

Skrevet

Sveitsisk bankkonto. Men hvem setter penger inn på andres konto? 

Anonymkode: 684e0...3e7

Skrevet

«Hjelp oss å hjelpe» har ALDRI vært seriøse. Det er noen geskjeftige privatpersoner som liker å føle på egen godhet. 
Snakk heller med Frelsesarmeen.

Anonymkode: 684e0...3e7

Skrevet

Fy søren så sint jeg blir på sånne empatiløse idioter. Sårbare folk tar mot til seg og tar kontakt, bare for at de som driver det forteller andre om de. Håper du har sagt noe til hun om det?

Anonymkode: 2ac28...3fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...