Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt håravfall i ett år, og det slutter ikke. Det er like ille som de første dagene. Jeg har prøvd alt, vitaminer, shampoer og Gud vet hva mer. Jeg har tatt alle blodprøver, alt mulig av blodprøver og jeg har ingen mangler. 
Jeg vet at jeg høres kanskje sytete ut men jeg orker snart ikke mer, jeg er så lei meg av å se at håret blir tynnere og tynnere. Og håret har mye å si for meg, virkelig. Jeg er kvinne og vil ha det fine håret mitt tilbake.😢😢 Jeg har også prøvd å slappe litt av, men ingenting jeg gjør ser ut til å hjelpe.

Har dere noen råd, vær så snill? 🥺🥺 Jeg har lenge gått å tenkt på Aleris klinikk, de hjelper mot hårtap. Har noen kanskje kjennskap til dem??

Anonymkode: 4b0d1...b00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags endringer har du gjort i livet ditt siden du mister så mye hår da?

Jeg slanker meg (eller, gått over til lavkarbo) og mister MYE hår! Alle blodprøver er fine, men håret forsvinner :(
og du kan ikke prøve å "slappe litt av". Du må finne hvile og ro hver dag! Og sove nok!

Anonymkode: e0a8e...29b

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags endringer har du gjort i livet ditt siden du mister så mye hår da?

Jeg slanker meg (eller, gått over til lavkarbo) og mister MYE hår! Alle blodprøver er fine, men håret forsvinner :(
og du kan ikke prøve å "slappe litt av". Du må finne hvile og ro hver dag! Og sove nok!

Anonymkode: e0a8e...29b

Ingen endringer som jeg vet om. For 2 år siden flyttet vi i nytt hus, før det bodde vi hos mine foreldre som var ganske slitsomt. Om det er grunnen, burde det avtatt nå.

Har veid 56 kg frem mot sommeren men la merke i august at jeg veier 59kg. Men har spist godt da, så skjønner. 

Sover nok, kanskje litt for mye også.

Anonymkode: 4b0d1...b00

Skrevet

Reaksjon på hårfarge?

begynte også å miste mye hår. Byttet hårfarge Type og så roet det seg

Anonymkode: 36c36...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...