Gå til innhold

Altså, hva faen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann for noen måneder siden. Jeg falt pladask første gangen vi møttes og vi har hatt et ganske intenst forhold siden da. Det har vært en del røde flagg, men som jeg valgte i min forelskelse fase og overse. 

Han er den første mannen jeg noen gang har vært forelska i og jeg fortsatte å håpe at vi skulle funke. 

Men jeg innså til slutt i dag at jeg orker ikke mer. Vel og bra det. 

Så får jeg en melding av en kompis, som også bor i samme hus som meg, at min fyr forgrep seg på samboeren hans i natt. Og jeg er så kvalm. Tenk at jeg har gitt denne mannen så mange sjanser og elska han så mye. 

Han sendte meg en melding som jeg ikke så hvor det sto hva som hadde skjedd og at han håpa jeg ikke trodde på dem. Og at han aldri ville gjort noe sånt mot meg. 

Jeg sendte han en melding da jeg fikk vite hva som hadde skjedd at det er ikke meg han har gjort noe mot. Han har faktisk forgrepet seg på venninna mi og prøver å late som ingenting. 

Jeg vet ikke hva jeg ville med dette, men jeg er så kvalm og jeg gleder meg til de anmelder han i morra. Jeg har så lyst til å påføre han så mye smerte jeg kan. 

Jeg har så mye sinne nå, mest mot han men også mot meg selv som faktisk har elska dette motbydelige og ekle menneske. 

Anonymkode: 17a04...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ikke elsket han, men heller vært forelska. Godt du kom deg unna. 

Anonymkode: a2458...062

Skrevet

Ingen grunn til å være sint på deg selv. Det er jo ikke akkurat slik at han fortalte deg da dere begynte sammen at han kom til å forgripe seg på en annen kvinne.

Vær glad, fordi du lærer mye av dette. Neste gang du treffer en mann så vil du ikke overse røde flagg. Det kan redde deg selv, og det at du nå er mer bevisst røde flagg hos menn kan gjøre at du kanskje kan hjelpe andre venninner som kanskje kommer borti samme typer menn. De viser seg fra sin beste side for å hekte deg, de gjør det bevisst, slik at du skal godta å bli elendig behandlet senere av dem selv. Nå har du, på en hard måte, lært mye.

Det skal du være glad for. Du elsket ikke ham. Du var forelsket i en mann du trodde han var. Han var ikke den mannen, han var en helt annen mann, en mann som har det i seg å begå overgrep på kvinner og nekte for det i ettertid. Han var ikke den mannen du forelsket deg i, har aldri vært den mannen, han bare latet som. Så du har aldri elsket ham, du var forelsket i den du trodde han var, man som ikke eksisterer.

 

Anonymkode: 54f9f...51c

Skrevet

Gratulerer med å være fri fra ham.

Anonymkode: 5b9fc...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...