Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Noen som har angret på at de flyttet sammen med ny mann? Har mine, dine og våre barn. Ser nå etter flere år at vi får det ikke til å fungere, ungene har det ikke bra... synes det er vondt å rive opp alt igjen, men ungene sine behov kommer først. Anonymkode: 0e8bc...a68
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Ikke direkte, men jeg er veldig glad vi ikke flyttet sammen som vi var veldig giret på i forelskelsesfasen. Barna våre er ingen super match og det blir særboerskap til de er større, muligens utflyttet. Ville ikke fungert. Anonymkode: d457c...aca
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Er så glad at den nye kjæresten min har ett voksent barn så jeg slipper utfordringene med å få det til å fungere med mitt barn og hans barn under samme tak.Kan nok bli stor nok utfordring at kjæresten min skal bo med ett barn 24 timer i døgnet som ikke en gang er hans. Han har bare vært helgepappa for barnet han har fra før. Så lurer på hvordan han takler hverdagen med ett barn rundt seg hele tiden. Han som er vant til å bruke det meste av tiden på seg selv å det han vil. Heldigvis har jeg barnefri annenhver helg så vi får litt alenetid også Anonymkode: 91e95...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå