Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 34 år i et svært hektisk yrke. Plutselig, for en uke siden, kjentes kroppen min veldig mye tyngre. Stiv i alle ledd (eller muskler, ikke vet jeg). Kan ikke åpne tidligere åpnede syltetøyglass, ikke kneppe opp BHen, hele beina stivner etter å ha sittet i 20 min på kvelden. Føles plutselig som at kroppen ble 80 år på mandag denne uken. Jeg har alltid hatt et usunt kosthold og trener aldri. Samtidig er jeg veldig aktiv (har full jobb og tre små barn), så jeg sitter sjelden ned før kl 20 på kvelden. Jobben har alltid vært stressende, men på en (for det meste) positiv måte. Nå er det veldig mye negativt (utenfor min kontroll), men altså mye som havner på meg allikevel. Hadde et stort møte om saken på tirsdag. I forkant av det sov jeg en halv time den natta. Ellers sover jeg ALLTID godt, ca 7,5 timer. Hva skjer? Er dette stressrelaterte belastninger, eller bare kroppens måte å si at nå blir jeg eldre og må kutte ut sjokoladen og hive på meg joggeskoa? 😅 Anonymkode: 7cd9b...bb2
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Det kan det være. Eller noe akutt reumatisk. Det er uansett naturlig å gå til legen med en slik plutselig endring. Anonymkode: 8be4a...fa3
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Du bør komme deg til lege siden endringen kom så brått. Det sagt, når man velger å mishandle egen kropp ved å spise usunt og ikke trene når man har et hektisk yrke og begynner å bli godt voksen, da velger man også å få helseproblemer. Vær glad du forhåpentligvis nå bare har fått deg en vekker, bruk den fornuftig og gjør en livsstilsendring som gjør at du kan få gode år fremover. Slik du har holdt det gående til nå kan ikke fortsette. Anonymkode: e158a...f6a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Men haster det så veldig å komme til lengen, altså? Tenker jeg heller kanskje bare må se det an en uke til? Anonymkode: 7cd9b...bb2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men haster det så veldig å komme til lengen, altså? Tenker jeg heller kanskje bare må se det an en uke til? Anonymkode: 7cd9b...bb2 Nei, for all del, du kan jo bare fortsette med å ikke ta egen helse på alvor, slik du har gjort til nå... *ironi* Brå endringer skal sjekkes. Din kropp. Din helse. Ditt ansvar. Anonymkode: e158a...f6a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 Hvis det skjedde plutselig, er det ikke alderen. Anonymkode: 9f890...675
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 Spis store mengder D-vitamin. Og få legen til å sjekke vitamin-nivåene dine. Anonymkode: 790a9...13e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #8 Skrevet 12. oktober 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spis store mengder D-vitamin. Og få legen til å sjekke vitamin-nivåene dine. Anonymkode: 790a9...13e Nei, man får sjekket vitaminnivåene sine først, så kan man ev. ta "store mengder" tilskudd, om man trenger det. Her har det skjedd en så brå endring i His helse at løsningen er lege først. Anonymkode: e158a...f6a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #9 Skrevet 12. oktober 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spis store mengder D-vitamin. Og få legen til å sjekke vitamin-nivåene dine. Anonymkode: 790a9...13e Hvorfor skal hun det, hva tenker du konkret at det skal hjelpe for? Anonymkode: c4f31...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå