Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Er det noen her som har blitt satt i karantene som resultat av smittesporing? Hvordan melder dere det fraværet til arbeidsgiver? Får dere en slags bekreftelse om at dere må i karantene eller må arbeidsgiver stole på deres ord? Anonymkode: 9698a...1b7
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Ja, det skjedde meg for et par uker siden. Jeg sa fra selv til arbeidsgiver, men i tillegg ble de oppringt av smittesporingen i kommunen fordi jeg er lærer på skole, så da hadde de plikt til å melde fra. vi har fått en egen egenmelding som heter «korona-karantene» som vi registrer eget fravær med. Anonymkode: 07342...685
Optatium Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg har bare gitt beskjed til arbeidsgiver. Var vel ingen grunn til å mistenke at jeg ikke var ærlig.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Mine ansatte gir meg automatisk dokumentasjon i form av sms de har fått, men ville ikke krevd det før evt gang nr fler. De blir satt i egenmelding karantene hvis ikke de har sykemelding. Anonymkode: d4b81...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå