Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Når ble de «drevne» på å gre håret sitt helt flokefritt og sette det opp pent? Vi har en jente på 11 med hår langt nedover ryggen. Det er tykt og bølgete. Hun grer seg selv, men det blir lett floket. Og hun strever med å sette det opp i en fin hestehale. Det er vanskelig for henne å få det stramt bakover når alt håret skal gjennom strikken.. Anonymkode: 0a48a...23a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Anbefaler å skaffe ordentlig sjampo , balsam, hårkur og spray. Langt hår må taes vare på. min datter har vel gjort alt selv siden hun var 10 år. Anonymkode: 69fd5...2c2
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Hestehale går fint, hun er 11 nå og har satt i hestehale selv ihvertfall et års tid. Børster det også selv, vasker det selv osv. Hender hun vil ha en eller annen form for fletter da, og det får hun ikke pent selv enda og spør meg om hjelp. Anonymkode: 944d6...b19
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Min datter er også 11 år og med langt, tykt hår som floker seg lett. Som din klar er hun å børste det, men ikke få ut floker bak i nakken. Klarer å lage vanlig, lav hestehale, men ikke din, høy. Kan heller ikke flette seg selv. Av og til må jeg hjelpe litt med hårvask også, men vanligvis gjør hun dette selv. Anonymkode: 5c17c...b70
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Jenta mi på 8 børster og lager fine hestehaler og rufsete baller på hodet. Hun fletter ikke selv enda. Har begynt å fikse dette i høst. Hun har hår ned til rumpa. Hun vasker det nøye og bruker balsam, og føner selv, hvis det er behov. Anonymkode: 396f4...cfd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 De har akkurat begynt. 8,5 år. Klarer å gre og lage enkel hestehale. Anonymkode: b0b11...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå